وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هدف رژیم صهیونیستی توسعه اینترنت رایگان برای کشورهای در حال توسعه آفریقایی و آسیا عنوان شده است. عجیب است که رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان رژیم تروریستی خیرخواه ملتها باشد.

به گزارش مشرق، مراسم گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با سخنرانی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز دوشنبه 5 مهرماه در سالن سینمایی وزارت ارشاد برگزار شد.

وی در این مراسم باشکست پرو اشاره به عدم موفقیت پرتاب راکت فالکن و ماهواره آموث ساخت رژیم صهیونیستی گفت: امروز سلاح دشمن فناوری رسانه‌ای فضای مجازی و بنگاه‌های تبلیغاتی است که در انحصار اوست. این راکت هم ساخت رژیم سهیونیستی بود و هزینه‌های آن را یکی از کارتل‌های خصوصی آمریکایی با پشتیبانی رژیم صهیونیستی تامین کرد.

جنتی خاطرنشان کرد: هدف اصلی توسعه اینترنت رایگان برای کشورهای در حال توسعه آفریقایی و آسیا عنوان شده است. به نظر شما داشتن چنین هدفی قابل باور است؟ عجیب است که رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان رژیم تروریستی خیرخواه ملتها باشد.

وزیر ارشاد گفت: ما با توسعه دانش و فناوری در جهان مخالفتی نداریم بلکه خودمان به سوی فتح قله ها پیشرو هستیم اما با تجاوز به مرزهای زمینی هوایی بدون اجازه برای تضعیف ارزش‌های ملتها و هویت آنها مخالفیم اما تردید ندارم آنها ظرف چند سال اینده دوباره اقدام به ساخت چنین ماهواره هایی خواهند کرد. هدف آنها تغییر هویت فرهنگ ارزش‌های دینی و ملیت‌های آزادی خواه همراه با اینترنت رایگان است.

جنتی بیان کرد: ایران عزیز ما همچون نگین ارزشمندی بر انگشتری خاىرمیانه می‌درخشد و همواره رشک دشمنان را به همراه داشته است.

وزیر ارشاد در پاسخ به تعیین تکلیف فیلم رستاخیر و این که فیلم در اکثرا جشنواره‌های داخلی نیز شرکت می‌کند و اکران می‌شود و سرانجام این فیلم گفت:  اکران این فیلم بلامانع است.

وی ادامه داد: البته آنها شکایت کردند، اما اولا ما تقاضای تجدیدنظر کردیم و دیوان عدالت اداری گفته‌اند بله اینها ادعا داشته‌اند ما در اثر اکران نکردن فیلم خسارتی دیده ایم ولی باید ببینیم اگر با چهره باز حضرت عباس اینها می‌خواستند آن را اکران کنند و حالا که ما اعلام کردیم باید چهره پوشانده شود تفاوت این خسارت چقدر است که آن را دادگاه عمومی باید اعلام کنند.

وزیر ارشاد در خاتمه گفت: اما ما اخیرا اعلام کردیم به هر صورت می‌خواهید اکران کنید و اشکالی ندارد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس