کد خبر 630582
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

وزیر ارشاد در مراسم روز ملی سینما گفت: به تمام اهدافی که ترسیم کرده‌ بودیم رسیدیم!

به گزارش مشرق، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم روز ملی سینما اظهار کرد: در حوزه فعالیت‌های هنری ادعایی نداریم ولی خوشبختانه به تمام اهدافی که ترسیم کرده‌ بودیم رسیده‌ایم. 
 
علی جنتی گفت: در این چند سال تحولات بسیاری صورت گرفته است از جمله آشتی مردم با سینما و رونق گرفتن آن از جمله این تحولات است؛ امسال فروش گیشه‌‌های سینما از مرز یکصد میلیون تومان فراتر رفته است و در حال حاضر 100 سالن سینما در دست ساخت داریم، البته توسط بخش خصوصی.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به ائمه جمعه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تمام مدیران فرهنگی کشور تاکید می‌کنم که سینمای ایران امروز با افتخار پرچم جلوگیری از نفوذ را در سطح کشور برافراشته ‌است.
 
امروز هالیوود تمام مرزهای جهان را درنوردیده‌ اما با همت سینماگران ایرانی هالیوود پشت مرزهای ایران متوقف شده است. اینکه امروز جوانان ما میلی به دیدن فیلم‌های خارجی ندارند و به سینما می‌آیند و فیلم ایرانی مشاهده می‌کنند یک ارزش است. ترکیب جدید شوراهای سینمایی صددرصد مورد تایید وزارت ارشاد است و این وزارتخانه از تمام فیلم‌های تولیدی سینمای ایران حمایت می‌کند مگر آنکه از خط قرمزهای جمهوری اسلامی عبور کرده باشد.
 
منبع: وطن امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس