وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خیانت برخی‌ها در جریان فتنه 88 برای قدرت‌طلبی بود و تا آنجا پیش رفتند که ضمن ارتباط با ضدانقلاب خارج‌نشین به مقامات غربی تحریم اقتصادی کشور را توصیه می‌کردند.

به گزارش مشرق، سیدمحمد حسینی در مراسم شبی با آسمانی‌ها و یادواره 23 شهید منطقه کمانگرکلا در بابل با بیان اینکه وظایف خطیری در قبال شهدا داریم، اظهار کرد: مردم وظایف خود را در قبال انقلاب بیش از اندازه خود انجام دادند و انتظار خدمت صادقانه و با تمام وجود را از مدیران و مسؤولان دارند.

وی افزود: رنج‌ها و مشکلات زیادی برای این انقلاب کشیده شده است و با عبور از فراز و نشیب‌های زیاد، به دلیل حضور مردم در صحنه و تبعیت از ولایت امروز جایگاه امروز ایران با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران عمل نکردن مسؤولان نسبت به وظایف خود در قبال مردم و انقلاب را موجب نارضایتی مردم دانست و تصریح کرد: به‌دلیل تساهل، تسامح، روحیه خستگی و حاکم نبودن روحیه حماسی و انقلابی در بین برخی از مسؤولان، انقلاب از مسیر اصلی خود دور می‌شود و این مسأله نارضایتی جامعه و مردم را در پی دارد.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم از این ماه به عنوان ماه بصیرت و بیداری نام برد و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ریشه در قیام حسینی دارد زیرا قیام 15 خرداد به عنوان پایه‌گذار انقلاب از ماه محرم شکل گرفت.

حسینی حماسه 9 دی را پس از عاشورای سال 88 مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: حماسه بزرگ 9 دی که موجب پاک شدن جریان فتنه از جامعه ما شد، از برکات ماه محرم بود.

وی ادامه داد: وعاظ و مداحان در ماه محرم از مطالبی که باعث روشنگری و بصیرت در جامعه می‌شود استفاده کنند تا روحیه انقلابی در جامعه ما همچنان زنده بماند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس