کد خبر 634507
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان اعلام کرد که ناوگروهی متشکل از چهار فروند از رزم ناوهای نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفته جاری و با پیام دوستی و حسن نیت، در بندر کراچی پهلو می گیرد.

به گزارش مشرق، دریادار 'سهیل مسعود' که به عنوان میهمان ویژه نخستین مراسم 'هفته دفاع مقدس' جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، گفت: مشتاقانه منتظر ورود ناوگروه ایرانی به بندر کراچی هستیم و این ناوگروه تا چند روز آینده در کراچی پهلو خواهد گرفت و به مدت چهار روز میهمان طرف پاکستانی خواهد بود.
 
وی با اشاره به روابط و همکاری های خوب میان ایران و پاکستان، گفت: ناوگروه های دو کشور بطور منظم و بصورت متقابل به بنادر یکدیگر سفر می کنند و ضمن انجام رزمایش های مشترک، به تبادل تجربیات می پردازند.
 
اواخر فروردین ماه سال جاری نیز به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک ناوگروه نیروی دریایی پاکستان به مدت چهار روز در بندر عباس پهلو گرفته بود و رزمایش مشترک یک روزه با ناوهای ایرانی انجام داد.

 سال آینده میلادی، میزبان رزمایش بین المللی 'امان 17' هستیم
 
جانشین فرمانده نیروی دریایی پاکستان همچنین اعلام کرد که کشورش در ماه فوریه سال آینده میلادی(زمستان سال جاری) میزبان مرحله دیگری از سری رزمایش های 'امان 17' در آبهای جنوبی پاکستان خواهد بود و از بیش از 70 کشور از جمله ایران برای شرکت در این رزمایش دعوت شده است.
 
وی اعلام کرد که این رزمایش دریایی بین المللی با پیام صلح و دوستی برگزار خواهد شد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
    0 0
    خوش بگذره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس