سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بحثی که درباره واگذاری املاک در شهرداری مطرح شد، مشخصاً به این دلیل بود که فیش‌های نجومی که واقعیتی انکارناپذیر است و تبدیل به یک مطالبه عمومی شده، تحت الشعاع قرار دهند.

به گزارش مشرق، رضا تقی‌پور اظهار داشت: در فضایی که متأسفانه غبارآلود شده است با اقداماتی که منشأ آن بعضی از اعضای داخل شورای شهر بودند، ظلمی در حق شهروندان روا شده و آن نیز این است که واقعیت‌ها در اختیار شهروندان قرار نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بعضی از اعضای شورای شهر آب را گل‌آلود می‌کنند تا ماهی بگیرند،‌گفت: بحثی که درباره واگذاری املاک در شهرداری مطرح شد، مشخصاً به این دلیل بود که فیش‌های نجومی که واقعیتی انکارناپذیر است و تبدیل به یک مطالبه عمومی شده، تحت الشعاع قرار دهند.

وی افزود: در موضوع فیش‌های نجومی 3 تا 4 هزار نفر باید پاسخگو باشند و دولت نیز در این خصوص برخورد به موقع و مناسبی نداشته است و به نحوی از کنار موضوع فیش‌های حقوقی که تبدیل به یک مطالبه عمومی شده است، فاصله گرفته است.

تقی‌پور بیان داشت:‌دولت باید ابتدا در دستگاه‌های زیر مجموعه موضوع فیش‌های حقوقی را مورد بررسی قرار دهد و بعد هم متخلفین به قوه قضائیه معرفی شوند. سخنگوی قوه قضائیه نیز اخیراً گفته بود برخورد دولت با موضوع فیش‌های حقوقی درخور نبوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: عده‌ای سناریوی سیاسی با عنوان واگذاری املاک مطرح کرده‌اند که در این سناریو قصد داشتند عنوان کنند این اقدام بزرگ‌تر از فیش‌های نجومی است.

وی یادآور شد:‌در مجموع این مباحث باعث اغتشاش در گردش اطلاعات صحیح است و در اختیار داشتن اطلاعات درست و واقعی حق همه مردم است و بعضی از جریانات مباحث را به انحراف می‌کشاند و فضای مجازی را فضای دروغ،‌ شایعه و تهمت می‌کند.

تقی‌پور گفت: بنده فکر نمی‌کنم در هیچ جای دنیا فضای مجازی به همچین روالی باشد که فردی در این فضا بتواند تهمت و اتهام بزند و تنها در موضوع اخیر هدف این بود که فیش‌های نجومی را تحت‌الشعاع قرار دهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما از ابتدای شورای چهارم تلاش کردیم که رفتارمان بر اساس رفعت اسلامی باشد و پرده‌دری نکنیم و اگر عیبی هم فردی دارد به خودش تذکر دهیم و بدون اینکه در دستگاه قضایی محاکمه شود آن را محکوم نکنیم.

وی با اشاره به اینکه واقعیت‌ها لابه‌لای اطلاعات مخدوش گم می‌شود، گفت: بهترین راه برای اجرای عدالت ارجاع پرونده‌ها به قوه قضائیه است و مباحث وقتی عمومی شود که فرد محکوم شده باشد و نه اینکه همچنان متهم باشد.

وی گفت: پروژه واگذاری املاک در شهرداری اصلاً با این عرض و طولی که مطرح شده نبوده است.

تقی‌پور درباره فضای مجازی گفت: در این حوزه خلاء قانونی داریم و به گفته مقام معظم رهبری فضای مجازی تبدیل به یک فضای ول شده است و شورای عالی فضای مجازی نیز به این مسائل اساسی توجهی ندارد.

وی گفت: در انتخابات گذشته در یک هفته منتهی به انتخابات قانون انتخابات کشور نقض شد ولی هیچ توجهی به این موارد صورت نگرفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    موضوع چی هست حالا ...
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    فساد فساد است! اصلاح طلب و اصولگرا هم ندارد! اینا بیت الماله. شخصی نیست
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    متاسفانه هر مدیری فکر می کند بیت المالی که در اختیار دارد .ارث باباش است . لذا با بخش نامه و جلسه عالی حیف ومیل و یا شورای مدیریت و00000 . این پول ها را می دزدند . یا بنام وام پس نده یا حقوق نجومی یا تخفیف یا فروش اراضی دولت ویا وام دادن به افراد اوباش مانند زنجانی و مه افرید و0000000000000000
  • هادی کلهر کلخورانی ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    باسمه تعالی با فساد در هر سطحی باید بصورت قاطعانه برخورد کرد / حال میخواهد این متخلف شهرداری باشد که به ما اصولگرایان منتسب است یا فیشهای نجومی که به دولتیها برمیگردد . حجم واگذاری املاک به افراد و اشخاص باید اطلاع رسانی شود و اگر تخلف صورت گرفته باید قاطعانه برخورد شود . فیشهای حقوقی نجومی نیز باید قوّیاً برخورد شود / ادعای داشتن مملکت امام زمان عج می طلبد که برای حفظ دیانت و اعتقادات مردم با متخلفین از خودی و غیر خودی برخورد اساسی صورت گیرد .
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    اینا خار در چشم شهرداری رو علم کردن تا جنگل در چشم خودشون تحت الشعاع قرار بگیره
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    اصلاح طلبا فقط به زور عوام فریبی رسانه ای زنده اند و الا لاشه ای متعفن از انیشه ها و سیاست ورزیشون به جا مونده
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    باید همه اونایی که در غلو نسبت به شهرداری دست داشتن رسوا بشن
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    بهتر اقا شمام از فرصت استفاده کنید هم نسبت به فساد احتمالی تحقیق کنید و به مردم گزارش بدید هم درباره خدمات و زحمات شهرداری
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    اصلاحات میترسه شورار و از دیت بده و پشت بند اون نتونه در ریاست جمهوری عرض اندام کنه
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    اطاله رسیدگی به مفاسد اقتصادی و سیاسی و عدم نظارت دقیق سازمان های مربوطه همیشه دردسر ساز بوده
  • ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    با سلام فعلا با آمار هفته قبل نماینده قم در کمیسیون امنیت مجلس بیش از ده هزار مدیر نجومی شناسایی شده که به زودی اگر بگذارند به دادگاه معرفی خواهند شدانشاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس