به گفته عضو شورای اسلامی شعر تهران، دولت آشکارا از ارائه لیست سه هزار نفره دریافت کنندگان حقوق های نجومی به قوه قضاییه سر باز می‌زند.

به گزارش مشرق، مجتبی شاکری در جلسه غیرعلنی امروز شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور ضمن گرامیداشت روز عرفه و فرازهای سرشار از عشق و عرفان حضرت سیدالشهدا(ع) در دعای مخصوص این روز و ابراز امیدواری همدلی و وحدت جهان اسلام مقابل شجره ملعونه آل صعود ، اظهار کرد: برخی از اعضای شورای شهر در مصاحبه های خود طی چند روز اخیر اصولگرایان شورا را متهم می کنند که جاده صاف کن شهرداری شده اند.
 
این اظهارات نه تنها بی انصافی، بلکه دروغ و تهمت است. بنابراین توصیه می کنم دوستان قدری بیشتر رعایت تقوا داشته باشند.
 
وی با اشاره به پرسش مکرر شهروندان در دیدارهایی مردمی در خصوص فیش های حقوقی نجومی، گفت: سوال مردم این است که چرا مدعی العموم با اشراف و اطلاعی که از موضوع دارد به طور مستقل برای برخورد با این قضیه ورود نمی کند و در انتظار ارائه لیست متخلفان توسط دولت است؟ دولت آشکارا از ارائه لیست سه هزار نفره دریافت کنندگان حقوق های نجومی به قوه قضاییه سر باز می زند و در این بین سخنگوی دولت تنها آمار 15 تن را ارایه می کند که برخی از آن ها وجوه دریافت شده را به صندوق دولت منتقل کردند و حتی وزیر نفت با نگرانی می گوید با پیگیری فیش های نجومی 500 مدیر در این حوزه از کار برکنار می شوند .
 
به این ترتیب می خواهند افکار عمومی را از ادامه پیگیری مطالبه شان منصرف کنند. اما مردم انتظار دارند مدعی العموم قویا راسا به این پرونده ورود و با متخلفان برخورد کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس