کتاب شهید مدافع حرم «سید احسان حاجی حتم‌لو» نوشته سیده اعظم حسینی توسط انتشارات روایت منتشر می شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سیده اعظم حسینی نویسنده دفاع مقدس، از مراحل پایانی نگارش کتاب شهید مدافع حرم سید احسان حاجی حتم لو خبر داد.

وی گفت:کتاب شهید مدافع حرم سید احسان حاجی حتم لو مجموعه خاطرات همسر شهید و همرزمان و دوستان آن شهید بزرگوار است که امیدوارم نگارش آن تا ماه آینده به پایان رسد.

وی ادامه داد: شرح این کتاب مبتنی بر مستندات و روایت‌هایی از نزدیکان شهید است که بصورت روایتگری نگارش شده است که قرار است از مجموعه مدافعان حرم انتشارات روایت فتح به چاپ و روانه بازار نشر شود.

از دیگر آثار سیده اعظم حسینی می توان به کتاب شهید تحویلداری به روایت همسر شهید از مجموعه «نیمه پنهان ماه» و کتاب خاطرات 10 سال اسارت لطف الله صالحی از مجموعه «دوره درهای بسته» اشاره کرد.

از مجموعه مدافعان حرم تاکنون کتاب‌های «مدافعان حرم1: شهید مهدی نوروزی، مدافعان حرم 2: شهید عبدالله اسکندری، مدافعان حرم3: شهید حامد جوانی» به ترتیب به نویسندگی منصوره قنادیان، نجمه طرماح و حسین شرفخانلو به روایت زندگی این شهدا از زبان همسر، همرزمان و خانواده شهدا می‌پردازند.

سید احسان حاجی حتم لو عضو رسمی سپاه پاسداران و جمعی تیپ 45جوادالائمه (ع) گرگان بود که بهمن ماه1393در دفاع از حریم اهل بیت و مبارزه با تکفیری‌های جنایتکار در حلب سوریه در راه اعتلای حق به درجه عظیم شهادت رسید.

شهید سید احسان حاجی حتم لو، سی و سومین شهید گرانقدر دانشگاه جامع علمی کاربردی در گرگان بود که در مقطع کار‌شناسی رشته مدیریت امور فرهنگی مرکز آموزش علمی کاربردی امام حسین (ع) گلستان درس می خواند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس