عضو جامعه مدرسین با اشاره به نامه جامعه مدرسین به رئیس جمهور و بیان تذکراتی در عرصه فرهنگی گفت: جامعه مدرسین یک نامه محرمانه را برای آقای رئیس جمهور محترم تنظیم و اشکالات فرهنگی را که به ذهنشان می‌آمد ، منتقل کردند، البته این دفعه اول نیست و این کار مکررا انجام شده است.

آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرگزاری رسا، به ارزیابی عملکرد فرهنگی دولت یازدهم پرداخت و گفت: حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی که در هم آمیخته شده سبب می‌شود که دنیا از آن انتظاراتی داشته باشد.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه این افراد عدالت را زیر پا گذاشته و از قانون سوء استفاده کردند، ابراز داشت: درست که قانون کار را به آنها واگذار کرده اما عدالت شان کجا رفته است، آیا امیرمؤمنان که بیت المال را در دست دارد برای خود یا بردارش عقیل حقوق نجومی قرار می‌دهد، عدالت چه اقتضایی دارد.
 
وی عنوان کرد: در مملکت قانون وجود دارد اما متأسفانه از آن سوء استفاده می‌شود، قانون می‌گوید کنسرت قانونی است و وزارت ارشاد مجوز دهد تا برگزار شود، آیا این کنسرت باید اسلامی باشد یا نباید اسلامی باشد، این کنسرت اسلامی را چه کسی تشخیص می‌دهد؛ کسانی باید بروند و دقت کنند که کجای این کنسرت‌ها اشکال دارد.
 
آیت الله فقیهی با تأکید بر اینکه مسائل حرام در کنسرت‌ها باید کنار گذاشته شود، خاطرنشان کرد: مسلم است که در مملکت جمهوری اسلامی خلاف شرع نباید انجام شود، خلاف شرع‌ها باید کنار گذاشته شود، اگر مخلوط حرام و حلال است باید حرام جدا شود، اگر کلا حرام است باید جلوی آن گرفته شود و اگر حلال است بگذارند که انجام شود.
 
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به نامه جامعه مدرسین به رئیس جمهور و بیان تذکراتی در عرصه فرهنگی گفت: جامعه مدرسین یک نامه محرمانه را برای آقای رئیس جمهور محترم تنظیم و اشکالات فرهنگی را که به ذهن شان می‌آمد را منتقل کردند.
 
وی افزود: این دفعه اول نیست و این کار مکررا انجام شده و نامه و ملاقات‌های گوناگونی صورت گرفته است، بزرگان جامعه مدرسین ملاقات‌هایی با آقای رئیس جمهور داشتند و آقای رئیس جمهور نیز به جامعه مدرسین تشریف آوردند و صحبت‌هایی کردند.
 
وی ادامه داد: جامعه مدرسین حرف‌ها و مطالبی را که دارد منتقل می‌کند و آنها نیز توجه داشته و برای توضیحات حضور پیدا می‌کنند و گاهی مشکلات خود را می‌گویند، نماینده‌های دولت و وزار می‌آیند و توضیحاتی می‌دهند که مشکل کجا است.
 
استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: معمولا افرادی که می‌خواهند از مردم رأی بگیرند اینگونه صحبت می‌کنند، یعنی از همه گروه‌ها به ویژه گروه‌هایی که خیلی توجه به اسلام ندارند طرفداری می‌کنند، این‌ها به دلیل نیازمندی به رأی چنین برخوردی می‌کنند، به جمهوریت بیشتر توجه می‌کنند چون به رأی نیاز دارند از این رو به گونه‌ای سخن می‌گویند که همه گروه‌ها به آنها رأی دهند.
منبع: رسا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس