کد خبر 631537
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نخستین هتل 5 ستاره حلال، در مجموعه مهمانسرا و جهانگردی اصفهان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش مشرق، علی ربیعی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی نخستین هتل 5 ستاره حلال، در مجموعه مهمانسرا و جهانگردی اصفهان اظهار کرد: این هتل با ظرفیت 250 اتاق و 50 آپارتمان با استاندارهای جهانی ساخته خواهد شد که امیدواریم طی 2 سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی از اضافه شدن حدود 600 اتاق به ظرفیت هتل‌های اصفهان خبر داد و گفت: بیش از 30 طرح هتلداری در اصفهان با مشارکت سرمایه‌گذاران خصوصی و خارجی در دست اقدام است که ساخت این دو هتل 5 ستاره توسط صندوق‌های بازنشستگی انجام خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیاست‌های دولت در امر ایجاد اشتغال و درآمدزایی را به سمت گردشگری و جذب گردشگر دانست و افزود: امروز هم به هتل‌های 5 ستاره نیازمندیم و هم به هتل‌ها و خانه‌های روستایی که برای بوم‌گردی افراد بتوانند از آن استفاده کنند و بازندگی روستایی، عشایری در قسمت‌های مختلف کشور آشنا شوند.

وی از پیش‌بینی 130 هزار شغل در گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد و تصریح کرد: تاکنون تعدادی از این مشاغل در استان‌های پایلوت ایجادشده و در سال‌های آینده با جذب گردشگر می‌توانیم به اشتغال مدنظر برسیم.

همچنین نماینده مردم فلاورجان در مجلس در ادامه صحبت‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: استان اصفهان ظرفیت‌های خوبی را از نظر جلب گردشگران خارجی و به همین منظور در رتبه دوم پس از مشهد در جذب گردشگر قرارگرفته است.

سید ناصر موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به فضای گردشگری موجود در استان خواهشمندیم اقدامات لازم را جهت افزایش تعداد این نوع هتل‌ها انجام دهند چراکه شاید دو هتل نتواند جوابگوی اصفهان شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محسن ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    هتل حلال؟! این دیگه چیه؟
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    آقای وزیر یه دستوری بدهید تا سرویس های بهداشتی ترمینالهای برون شهری اهواز رایگان بشود. بابت این دستور تشکر خواهیم کرد و اجر اخروی برای شما درخواست مینماییم ان شالله تعالی.
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    ینی تا الان بقیه حرام بودن؟
  • ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    مگه تا حالا هتل ها حرام بودند
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    با این حرف یعنی قبلا تو هتل های ما خوراک حرام می دادن که حالا می خوان هتل حلال بسازن
  • آرش کمانگیر ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    به نام خدا . سلام . با مشاهده عنوان این مطلب اینگونه برداشت میشود که قرار است در هتلهای یاد شده غذا و نوشیدنیهای حلال ارایه شود . اگر این مطلب درست باشد نشان میدهد که در سایر هتلهای کشورمان اغذیه و نوشیدنیهای غیر حلال عرضه میگردد که بسیار بعید است . ایکاش در انتشار اینگونه اخبار به زوایای مثبت و منفی آنها بیشتر توجه میشد تا موجب شک و برداشت نامناسب نگردد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس