کد خبر 631319
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶

شبکه الجزیه ارگان دربار پادشاهی قطر عصر امروز طی گزارشی از حضور نیروهای هلال احمر این کشور در استان ادلب سوریه که تحت اشغال شبکه القاعده قرار دارد خبر داده است.

گروه جهان مشرق- شبکه الجزیه ارگان دربار پادشاهی قطر عصر امروز طی گزارشی از حضور نیروهای هلال احمر این کشور در استان ادلب سوریه که تحت اشغال شبکه القاعده قرار دارد خبر داده است.

امدادرسانی هلال احمر قطر به القاعده در ادلب سوریه+عکس

بنابر این گزارش، نیروهای هلال احمر قطر در قالب یک کاروان بزرگ تدارکاتی و امدادی بصورت غیرقانونی با عبور از مرز ترکیه با سوریه وارد خاک این کشور شده و به استان ادلب ورود کرده اند. استان ادلب از یکسال و نیم گذشته در پی هجوم ائتلاف جیش الفتح به رهبری شبکه القاعده و با مشارکت گروه ارتش آزاد از کنترل دولت مرکزی سوریه خارج شده است. قطر مهمترین حامی شبکه القاعده در جهان می باشد. طی عملیات های سالهای گذشته ارتش و بسیج مردمی سوریه در بخش های مختلف این کشور بارها اقلام تدارکاتی و تسلیحاتی هدیه شده از سوی قطر به تروریستها کشف شده است. دو روز پیش امیر شیخ نشین قطر در تماس تلفنی با دکتر روخانی رئیس جمهور کشورمان از حمایت کشورش از طرح آتش بس سوریه و کمک به حل سیاسی پرونده بحران در این کشور خبر داده بود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس