جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تشییع شهید احمد غلامی گفت: حاج احمد غلامی با اینکه سن حبیب‌ابن مظاهر را داشت اما همچون جوان‌ها در رکاب ولایت بود و به شهادت رسید.

 به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید احمد غلامی با حضور سردار دهقان وزیر دفاع، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، سردار علی نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران و جمعی از مسئولین لشکری و کشوری در شهرری برگزار شد.
فضلی: سردار غلامی سن حبیب بن مظاهر را داشت اما مانند جوانان، در رکاب ولایت بود
سردار علی فضلی در این مراسم با اشاره به جانفشانی‌های احمد غلامی گفت: امروز مراسم تکریم یکی از یاران صادق امام و رهبری سردار بزرگ سپاه اسلام شهید احمد غلامی است کسی که با وجود آنکه سن حبیب ابن مظاهر را دارد اما همچون جوان‌های در رکاب ولایت در دهه امامت و ولایت شهادت روزی او می‌شود. توفیق شهادت به کام این شهید و همه شهدای مدافع حریم شیرین باد.

وی افزود: خوشا به حال شهدایی که در دفاع از دین خدا و آیین رسول خدا و معصومین توفیق جهاد را پیدا کردند.  سردار احمد غلامی قریب به 37 سال از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع از آرمان‌های انقلاب جانانه جنگید و مقاومت کرد. او در مواجهه با ضدانقلاب و منافقین و تحمیل جنگ از کسوت‌های مختلف رزمنده، تک‌تیرانداز تا سلسله مراتب فرماندهی را تجربه کرد.

سردار فضلی با اشاره به مجاهدت احمد غلامی در جوار شهدای بزرگ 8 سال دفاع مقدس گفت: حاج احمد از یاران صدیق جاویدالاثر احمد متوسلیان بود که انشاءالله زنده باشد و به دامان اسلام بازگردد. او همچنین از یاران شهید ابراهیم همت، شهید کلهر، شهید موحد دانش، شهید کاظم رستگار و همه شهدایی است که با جانفشانی خود حق بزرگی بر گردن ما دارند. این مجاهد فی‌سبیل‌الله در پیمانی که با امام و شهیدان و نایب امام زمان بسته بود، سر از پا نمی‌شناخت.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس حاج احمد غلامی برای تثبیت آرمان‌های دفاع مقدس روایت‌گری و اقدامات ارزشمند همراهی با کاروان‌های راهیان نور و انتشار فرهنگ بی‌بدیل قرآنی دفاع مقدس تلاش بسیاری داشت. او یار صدیق امام، جانشین لشکر 10 سیدالشهدا از فرماندهان لشکر 27 محمد رسول‌الله و فرمانده قرارگاه 110 حضرت خاتم‌الانبیا بود که امروز به آرزوی دیرینه خود رسید. چند روزی سخت مجروح و در کما بود، شرایط جسمی او به گونه‌ای بود که همه برای عافیتش دعا می‌کردند اما عزیزانی هم می‌گفتند که حیف است چیزی کمتر از شهادت روزی حاج احمد شود. روحیه استکبارستیزی شهید غلامی در مقابله با دشمنان تکفیری، داعشی و آل سعود برای ما و نسل‌های آینده درس است. سربازان سپاه اسلام خود را برای دفاع جانانه از انقلاب و مقاومت در سراسر گیتی آماده کردند و مقابل دشمنان خواهند ایستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس