علی رغم اعلام آتش بس در جبهه های سوریه از سوی دولت این کشور و حمایت آمریکا، سازمان ملل و روسیه از آن، گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره شعبه رسمی القاعده اقدام به موشکباران نیروگاه بزرگ برق استان حمص این کشور کرد.

گروه جهان مشرق- علی رغم اعلام آتش بس در جبهه های سوریه از سوی دولت این کشور و حمایت آمریکا، سازمان ملل و روسیه از آن، گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره شعبه رسمی القاعده اقدام به موشکباران نیروگاه بزرگ برق استان حمص این کشور کرد.

حمله موشکی جبهه النصره به نیروگاه حمص+عکس

بنابر این گزارش، در این حمله بخش هایی از محوطه نیروگاه دچار آسیب جزئی شد که بلافاصله با حضور نیروهای امدادی و متخصصین بازسازی و این تاسیسات مهم و حیاتی تولید انرژی که تامین برق بخش های مرکزی و غربی این کشور را بر عهده دارد همچنان در حالت سرویس دهی باقی مانده است. تروریستها مدعی شده اند که این حملات را به بهانه انتقام گیری از دولت سوریه بخاطر پاکسازی شهرک الوعر واقع در شمال شهر حمص انجام داده اند. جبهه النصره و سایر گروه های وابسته به شبکه القاعده از توافق اعلام شده آتش بس مستثنی بوده و نیروهای ارتش سوریه و گروه های هم پیمان همچنان مجاز به عملیات نظامی علیه مواضع آنها می باشند. استان حمص در مرکز سوریه واقع شده و با اردن، عراق و لبنان دارای مرز مشترک می باشد. داعش، ارتش آزاد و  القاعده در بخش های شمالی و شرقی این منطقه حضور فعال دارند.

حمله موشکی جبهه النصره به نیروگاه حمص+عکس

حمله موشکی جبهه النصره به نیروگاه حمص+عکس

حمله موشکی جبهه النصره به نیروگاه حمص+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس