در ادامه واکنش ها با طرح آتش بس فراگیر اعلام شده از سوی دولت سوریه، شورای هماهنگی گروه های تروریستی تکفیری فعال در شهر دوما پایتخت تروریسم در استان دمشق رسما از این طرح حمایت کرد.

گروه جهان مشرق- در ادامه واکنش ها با طرح آتش بس فراگیر اعلام شده از سوی دولت سوریه، شورای هماهنگی گروه های تروریستی تکفیری فعال در شهر دوما پایتخت تروریسم در استان دمشق رسما از این طرح حمایت کرد. 

دست تسلیم تروریستهای غوطه شرقی بالا رفت+عکس

بنابر این گزارش، در بیانیه ای که به امضای شورای محلی شهر دوما رسیده با اشاره به جنگ 5 ساله میان گروه های تروریستی تکفیری القاعده، ارتش آزاد و داعش با ارتش سوریه در منطقه غوطه شرقی دمشق و ویرانی و آسیب دیدگی های گسترده ناشی از آن خواستار توقف چنگ و خون ریزی و آتش بس شده است. این بیانیه با شعار "کفانا حرب" به معنای جنگ برای ما کافی است صادر گردیده اما مشمول موافقت گروه های تروریستی تکفیری فعال در منطقه نمی شود. لازم به ذکر است که دوما و منطقه غوطه شرقی دمشق از ابتدای بحران سوریه در سال 2011 نخستین منطقه ای بود که اعتراضات به سوی جنگ مسلحانه رفته که طی آن صدها نظامی سوری و حامیان دولت سوریه بدست تروریست های آموزش و تجهیز شده از سوی اردن، عربستان، قطر و ترکیه قتل عام گردیدند.

دست تسلیم تروریستهای غوطه شرقی بالا رفت+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    جالبه جایی که در ضعفند قبول می کنند آتش بس رو جایی که دست برتر دارند بیانیه میدند رد می کنند
  • ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    اسد نابودشن بکن
  • مومنی ثانی ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    بیانیه نشون میداد که تفکرات ناسیونالیستی عربی را هم در خلال قبول آتش بس پذیرفته اند.این بیانیه اصلا شباهتی به بیانیه های گروههای درگیر در حلب که کل بیانیه انگار توسط القاعده نوشته شده نداره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس