در نخستین روز از آتش بس اعلام شده از سوی دولت سوریه که از حمایت سازمان ملل، آمریکا و روسیه نیز برخوردار است، گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد اقدام به گلوله باران دو بیمارستان محله السبیل شهر حلب کردند.

گروه جهان مشرق- در نخستین روز از آتش بس اعلام شده از سوی دولت سوریه که از حمایت سازمان ملل، آمریکا و روسیه نیز برخوردار است، گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد اقدام به گلوله باران دو بیمارستان محله السبیل شهر حلب کردند.

خمپاره باران بیمارستان محله السبیل حلب+عکس

بنابر این گزارش، در اثر اصابت گلوله های خمپاره به این دو بیمارستان خسارات سنگینی وارد آمده است. کارشناسان نظامی منبع شیک خمپاره ها را محلات بخش شرقی تحت سیطره گروه های تروریستی تکفیری عنوان کرده اند. همزمان، محلات سعدالله الجابری و حی العزیزیه حلبب نیز صحنه گلوله باران توسط گروه های تروریستی تکفیری بوده است. این در حالی است که از ساعات ابتدایی صبح امروز حداقل 3 حمله خمپاره ای مشابه دیگر در شهرهای دمشق و فوعه و کفریا صورت گرفته است. آمریکا و روسیه با حمایت سازمان ملل از صبح امروز طحر آتش بس به مدت یک هفته اعلام کرده اند. گروه های وابسته به شبکه القاعده از این طرح مستثنی شده اند. گروه احرارالشام عصر روز گذشته با انتشار بیانیه ای رسمی بر عدم پایبندی به این طرح تاکید کرده است.

خمپاره باران بیمارستان محله السبیل حلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس