تولید مجموعه مستند «سروهای سرزمین من» در 52 قسمت 45 دقیقه ای به تهیه کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی در شبکه سه سیما آغاز شده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، محمود ریحان صفت  مدیر تولید "سروهای سرزمین من" درباره جزئیات این مجموعه گفت: عکاسان دوران دفاع مقدس تصاویر ماندگاری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ثبت رساندند ولی آن زمان به دلیل شرایط خاص ، امکان ثبت هویت این رزمندگان وجود نداشت.بر همین اساس،از سه ماه پیش عکس های رزمندگان به همراه نام عکاس ، عملیات ، منطقه  و تاریخ ثبت اثر  برای شناسایی هویت این عزیزان در میان‌برنامه‌های یک و نیم  دقیقه ای  از شبکه های  سیما  به نمایش گذاشته شد و همچنان تا پایان سال ، پخش این میان برنامه ها  ادامه خواهد داشت.
 
وی در همین رابطه گفت: بعد از شناسایی رزمندگان، تهیه کنندگان این برنامه  در حال تولید مجموعه ای مستند هستند ، که در هر قسمت  بخشی به گفتگو با رزمنده  شناسایی شده  وبخشی به خاطرات  عکاس خالق اثر  اختصاص دارد .همچنین گفتگوی حمید آخوندی به عنوان مجری برنامه با کارشناس نظامی که در عملیات دفاع مقدس  حضورفعال داشتند  نیز از بخش های دیگر برنامه است  . ضمنا  در هربرنامه برای یادبود  شهید شناسایی شده آن عملیات نیز آیتمی  خاص پخش خواهد شد.
 
سایر عواملی که در تولید این برنامه همکاری داشته اند: کارگردان :هوشنگ قنواتی ،مدیر تولید: محمود ریحان صفت ، مجری طرح:علی بختیان ،مدیر تصویر برداری:امیر جوزدانی  و مدیر صدابرداری:عرفان سپهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    اگر بوی شهدارو بده برنامه میشه گفت مصداق زنده نگه داشتن یاد شهداست و کمتر از شهادت هم نخواهد بود..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس