این هوچی‌گران سیاسی فراموش کرده‌اند آیین نکوداشت خانه سینما در جایی برگزار می‌شود که به صورت رایگان در اختیار آنان قرار گرفته است و پاسخ کسانی که هنرمندان را تکریم می‌کنند، «هو کردن سیاسی» نیست.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - آیین بزرگداشت و تجلیل از چهار چهره شناخته شده سینمای ایران  با حضور اصحاب رسانه و اهالی سینما  شب گذشته در تالار ایوان شمس برگزار شد. در هجدهمین جشن سینمای ایران نکوداشت سیدمحمد خادم، علیرضا رضاداد، منوچهر محمدی و فاطمه معتمدآریا جمع کثیری از چهر‌های سینمایی شرکت کرده‌اند.
 
اما در این جشن اتفاقی افتاد که بر خلاف وعده های مدیر عامل فرهیخته خانه سینما، جناب آقای منوچهر شاهسواری بود. در این مراسم حین تجلیل، جناب آقای کامران ملکی(مجری) اشاره کردند یکی از عالی‌ترین مدیران شهرداری تهران به رسم احترام و تجلیل از مقام هنرمند، دست گلی برای هنرمندان ارسال کرده است و ناگهان همهمه «هو کردن سیاسی» اهالی خانه سینما در فضای سالن پیچید و نشان داد که بر خلاف وعده های مدیر عامل فرهیخته خانه سینما، این جو زدگی سیاسی، توام با تنش و بحران همچنان در میان اهالی خانه سینما ساری و جاری است.
 
 «خانه سینما» نمک شهرداری می خورد و همچنان نمکدان می شکند!
 
بدون آنکه در این متن قصد حمایت از شهرداری تهران را داشته باشیم اما سئوال مهم این است که جناب شهسواری نسبت به این رفتار زشت و وقیحانه باید پاسخ مناسب و جدی، در خور خانه سینما بدهند.

قطعا جناب شاهسواری خدمات شهرداری تهران را به هنرمندان فراموش نکرده اند. قطعا فراموش نکرده اند که در فرهنگسراهای کشور بیشترین خدمات رسانه ای – تبلیغاتی نصیب فیلم های ایرانی می شود. قطعا فراموش نکرده اند که مجموعه رسانه‌های شهرداری، مکتوب و مجازی، صادقانه ترین خدمات رسانه ای را خود نسبت به سینمای ایران و فیلم های ایرانی ارائه می دهند.
 
«خانه سینما» نمک شهرداری می خورد و همچنان نمکدان می شکند! 
 
 
قطعا جناب شاهسواری خبر دارند هر برنامه، جلسه و بزرگداشتی که توسط سینماگران برگزار می شود تامین کنند مکان و محل جلسات  شهرداری تهران آنهم به صورت رایگان است.
 
پاسخ دسته گل هو کردن سیاسی نیست!

 واقعا هیچ خدمات صادقانه ای نیست که از جانب شهرداری تهران نصیب خانه سینما نشود اما «هو کردن سیاسی»  شب گذشته کاملا با رویکرد صادقانه مدیرعامل خانه سینما در تعارض و تضاد است و نشان می دهد اغلب اهالی خانه سینما اگر دستان خدمتگزار شهرداری تهران، عسل را در کامشان فرو برد، بازهم با دندان تیز سیاسی، دست خادم را گاز خواهند گرفت!
 
حتی هوچیگران سیاسی سینمایی نما یادشان رفته و فراموش کردند، آیین نکوداشت خانه سینما در جایی برگزار می شود که به صورت رایگان در اختیار آنان قرار گرفته است و البته پاسخ کسانی که گل برای هنرمندان می فرستند هیچگاه «هو کردن سیاسی » نیست.

چهارشنبه هفته گذشته بود که جناب شاهسواری در گفتگوی رسانه ای خود با مجله تصویری 35 فرمودند که "نباید خانه سینما را به عنوان یک واحد سیاسی در نظر بگیریم" و در ادامه فرمودند به نظر من خط قرمز خانه سینما فعالیت سیاسی است.  اما « هو کردن سیاسی» مقام های سیاسی عالی مرتبه که بیشترین خدمات صادقانه خود را در مسیر اعتلای سینما به خانه سینما و اهالی آن ارائه کردند نشان می دهد همچنان، نزاع های سیاسی جهت دار و مسیر سازی سیاسی از بطن خانه سینما برخواهد خواست.

اهالی خانه سینما پیش از هوچی‌گری‌ها به این موضوع فکر کنند که اگر شهرداری تهران هم در صورت عدم عذرخواهی خانه سینما در واکنشی حداقلی بخواهد برج میلاد و تمام سالن‌هایش را که با سخاوت برای برگزاری نکوداشت  و همایش‌ها در اختیار خانه سینما قرار می دهد از هوچی های سیاسی دریغ کند، آن وقت اوضاع این وابستگان به حوزه سینما چندان خوب نخواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    تجلیل از چه چیز اینها کرده اند؟؟؟
  • محمد ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    این سینما رژیم شاه هست و این هنرمندان هم پیاده نظام اون هیچ ارتباطی بین اینها و جمهوری اسلامی نیست این جماعت دشمن دین اسلام و انقلاب هستن و از هر فرصتی برای ضربه زدن و تخریب این نظام استفاده میکنن شک نکنید
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    شهرداری خیلی بیجا میکنه از بیت المال خرج اینا میکنه! مگه اینا کی هستن ک انقدر تحویلشوت میگیرین؟
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    اینا همیشه طلبکاران از انقلاب و اسلام و مردم هستن به اسم مردم پز میدن اما دنبال شکار ماهی خودشون از گرفتاریهای مردم هستن
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    شهرداری برای رفتگر برتر دسته گل بفرستد ارزشمندتر است
  • یار غریب ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    باید فساد های سیاسی ، اخلاقی ، امنیتی ، اقتصادی و فرهنگی این جماعت برای همگان روشن شود تا توسط افکار عمومی هو شوند !
  • ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    نون به هم قرض دادن سياست هميشگي طايفه بازيگران است. لطفا از لفظ هنرمند به جاي بازيگر استفاده نكنيد. اين بي هنران اتفاقا "بازيگران" خوبي هستند.
  • حسن ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    متاسفانه بی فرهنگ ترین مردم این مملکت همون اهالی فرهنگ و هنر هستند ( نه همشون ولی متاسفانه اکثرا) که در کمال بی سوادی ادعای روشنفکری عجیبی دارند.
  • ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
    0 0
    ازوقتی که باصطلاح هنرمندان دچار توهم شخصیتی شده وباایجاد قطعه هنرمندان دربهشت زهرا خودشونو از مردم جدا کردند دیگه سینما نرفتم وفیلم ایرانی هم نمیبینم.
  • ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
    0 0
    ازوقتی که باصطلاح هنرمندان دچار توهم شخصیتی شده وباایجاد قطعه هنرمندان دربهشت زهرا خودشونو از مردم جدا کردند دیگه سینما نرفتم وفیلم ایرانی هم نمیبینم.
  • سینماگر ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    ای کاش این درد دل به گوش آقای قالیباف برسد . این نتیجه ی بایکوت بچه های انقلاب توسط دولت و نهادهای فرهنگی شهرداری تهران است .( از دولت که توقعی نیست ) اما تعجب از شهرداری است که فکر می کند با این حمایتها از طیفهای هنری خارج از انقلاب می تواند آرای آنها را به سوی خود جلب کند . آنها زرنگتر از این هستند که این بازیها را نفهمند . هم از امکانات استفاده می کنند و هم به جریانهای مخالف و خارج از نظام رأی می دهند و هم به ریش انقلابیون خوش خیال می خندند . شتر سواری دولا دولا نمی شه . هم نمی شود انقلابی و حزب اللهی بود وهم پز روشنفکری داد .ای کاش یک هزارم این حمایتهای شهرداری از بچه های بسیجی هنرمند سینما که بخصوص در این دوره بایکوت شده و خانه نشین شده اند می شد .به حماعت سکولار و دین گریز و دین ستیز نمی شود اعتماد و تکیه کرد . آخرش همین بچه های خون دل خورده ی انقلابند که باید از شما حمایت کنند آنها را از زاویه های عزلت بیرون بکشید .
  • ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    اشکالی نداره وقتی شهرداری از معتمد اریایی که با مرد نام محرم در جشنواره بین المللی ماچ و روبوسی و ...کرد تقدیر می کنه یک هو هم باید نصیبش بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس