کد خبر 630351
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸

رئیس شورای سیاسی یمن در سخنان خود به مناسبت عید قربان اعلام کرد تمامی کسانی که از عوامل خارجی (ائتلاف عربی حمله‌کننده به یمن) فریب خورده‌اند، مورد عفو عمومی قرار خواهند گرفت.

به گزارش مشرق، «صالح الصماد» رئیس شورای سیاسی یمن در سخنانی عید قربان را به تمام ملت یمن در داخل و خارج این کشور تبریک گفت.

بر اساس گزارش وبگاه «المسیره»، وی در ادامه ایستادگی اسطوره‌ای ملت یمن و ارتش و کمیته‌های مردمی در مقابل حملات ائتلاف عربستانی-آمریکایی را ستود و افزود: تمامی کسانی که به وسیله عواملی در خارج (ائتلاف عربی حمله‌کننده به یمن) فریفته شده‌اند شامل عفو عمومی خواهند شد. وی سپس این افراد را به بازگشت به وطن برای دفاع از خاک ، ساختن آن در آینده و نیز ترمیم زخم‌های عمیق ناشی از حملات ائتلاف سعودی دعوت کرد.

الصماد در ادامه جنایات عربستان علیه ملت یمن در دومین سال متوالی را محکوم کرد و گفت محروم کردن ملت یمن از ادای فریضه حج و استفاده از این فریضه برای مقاصد آل‌سعود نیز به این جنایات افزوده شده است و ابعاد این اعمال خطرناک بر کسی پوشیده نیست.

وی سپس تمامی کشورهای دوست و برادر را به بیداری وجدان و مجازات عاملان حمله‌کننده به یمن و نیز احترام به رأی مردم این کشور فراخواند.

الصماد تاکید کرد گزینه صلح فراگیر و عادلانه تنها گزینه‌ای است که شایسته قرار گرفتن در صدر هر مذاکره‌ای با هدف توقف جنگ ظالمانه علیه یمن را دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس