ماهنامه همشهری‌پایداری در شهريور 95،‌ با آثار و گفتاری از رضا برجي، محمود مهتدي، رضا احسان‌پور، كوروش علياني، علي‌اكبر قاضي‌زاده، هوارد تامبر و سرگئي پانوماروف عرضه گردیده است.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - سالروز واقعه مهم یازده سپتامبر در حال نزدیک شدن است. این در حالی‌است که طی ماه های اخیر ادعاهایی درباره دست‌داشتن سعودی‌ها در این واقعه، مطرح شده‌است.ماهنامه‌همشهری‌پایداری، با چنین رویکردی سروقت این سوژه رفته و نقش سعودی ها در این انفجارهای تاریخ ساز را، که موجب حمله همه‌جانبه آمریکایی‌ها به خاورمیانه شد، بررسی کرده‌است.

ردپای سعودی‌ها در 11سپتامبر تا رازی که بابارجب به کسی نگفت 
در این پرونده‌ویژه، به گفتگو با محمود مهتدی، کارشناس حوزه‌ بين‌الملل که در این زمینه پژوهش‌هایی انجام داده، پرداخته شده ‌است. همچنین، بازخوانی مواضع رسانه‌ای مخالف روایت رسمی آمریکایی ها از این واقعه نیز، بخش دیگری از این پرونده را به خود اختصاص داده است. عکس‌هایی کمتر دیده شده از یازده سپتامبر، تایم‌لاین این واقعه و دیگر موارد خواندنی، از بخش‌های دیگر این پرونده خاص هستند.
 
همشهری‌پایداری همچنین در شماره 160 خود، دو پرونده خاص دیگر برای مخاطبانش تدارک دیده است؛ یکی درباره دنیای خاص روزنامه‌نگاران جنگ و دیگری، درباره رجب محمدزاده، یا همان بابارجب معروف که چندی پیش، بر اثر جراحات وارده از جنگ تحمیلی، به شهادت رسید. این دو پرونده، مصاحبه‌هایی اختصاصی با رضا برجی و فرزند بابا رجب را نیز در دل خود دارند.
از دیگر مطالب خواندنی این ماهنامه تخصصی حوزه دفاع مقدس و ادبیات و فرهنگ مقاومت، می‌توان به بخش جنگ افزار، ترین‌ها و جنایتکاران جنگی اشاره کرد که سروقت جدیدترین کلاشینکف خريداري شده توسط ایران از روسيه، بزرگترین نبرد تانک تاریخ و روانشناسی که از جنایتکاران جنگی جنایت علیه مسلمانان بوسنی بود، رفته است.
 
پیشخوان با موضوع کتاب و سینما و رادیو و تلویزیون و فضای مجازی، داستانک، داستان‌های طنز رضا احسان پور، گزارش ویژه با موضوع هجمه علیه شهرداری در قضیه بهسازی قبور مطهر شهدا، خبرنامه داخلی و خارجی، یادداشت نویسندگان نشریه، عکس های خاص از دفاع مقدس و ... از بخش های دیگر این ماهنامه هستند.
 
ماهنامه همشهری‌پایداری در شهريور 95،‌ با آثار و گفتاری از رضا برجي، محمود مهتدي، رضا احسان‌پور، كوروش علياني، علي‌اكبر قاضي‌زاده، هوارد تامبر و سرگئي پانوماروف در 84 صفحه و با قیمت 2000 تومان  منتشر و در کیوسک‌های مطبوعاتی عرضه گردیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس