شماره جدید ماهنامه همشهری پایداری(فرودين و ارديبهشت) اين‌بار با بررسي «مين‌زدايي»‌در کشورمان، به روي كيوسك آمده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، شماره جدید ماهنامه همشهری پایداری(فرودين و ارديبهشت) اين‌بار با بررسي «مين‌زدايي»‌در کشورمان، انتشار ناگفته‌هاي حبيب عبداللهي جانباز مدافع حرم، پرونده‌اي پيرامون فعاليت قرارگاه رمضان، تشريح موضوع جذاب «اعتصاب غذا» و همچنين سفرنامه‌اي به مناطق جنگي جنوب، به روي كيوسك آمده است.

«قرارگاه فرا مرزي» تیتري است كه براي پرونده‌‌ي ویژه‌ این شماره‌ي همشهري پایداری انتخاب شده و زمينه‌هاي شكل‌گيري و نقش‌آفريني قرارگاه برون مرزي رمضان را بررسي مي‌كند. «تغيير راهبرد»، «رزمندگان كردِ قرارگاه رمضان» و «لشكر ويژه‌ي پاسداران» تيتر بخشي از مطالب منتشر شده در اين پرونده هستند.

در پرونده‌ي «جغرافياي پايداري» نيز به اعتصاب غذا پرداخته شده‌است. يادداشتي از علي‌الفياض نويسنده عراقي با عنوان «جنبش معده‌هاي خالي»، گزارشي از اعتصاب غذاب «بابي ساندز»‌مبارز ايرلندي، گفت‌وگو با عبدالكريم حنيني موسس گردان‌هاي عزالدين‌قسام در كرانه‌ي باختري و موضوعات خواندني ديگر مطالب اين بخش از ماهنامه را تشكيل داده‌اند.

«ارتش مكتبي» عنوان مجموعه نوشتارهايي است كه در قالب يك پرونده فعاليت‌هاي هوانيرو،‌ نيروي‌هوايي، توپخانه و نيروي دريايي ارتش را در جنگ 8 ساله برسی کرده است. «ارتشي كه براي ملت شد»، «فرشتگان نجات هواي ما را دارند» و «غرش توپچيلر» تيتر برخي از مطالب اين پرونده است. همچنين گفت‌وگو با اميرخلبان هوشنگ ياري فرمانده هوانيروز هم در اين بخش به چشم می‌آید.

سفرنامه‌ي كاروان راهيان‌نور ارتش و گزارشي ويژه و خاص از روند مين‌روبي مناطق آلوده توسط نيروهاي متخصص ارتشي به همراه گالري قربانيان مين با عنوان «قربانيان جنگ خاموش» صفحات ديگر ماهنامه را به خود اختصاص داده‌اند.

ماهنامه همشهری‌پایداری در ارديبهشت95،‌ با آثار و گفتاری از عبدالكريم حنيني، هوشنگ ياري، عباس ميرهاشمي، محمدحسين حيدري و حبيب عبداللهي در 116 صفحه و با قیمت 2000 تومان  منتشر و در کیوسک‌های مطبوعاتی عرضه گردیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس