«مجاهدين بعث» تیتري است كه براي پرونده‌‌ ویژه‌ انتخاب شده‌است. اين پرونده به بررسي فعاليت‌هاي گروهك منافقين در هشت سال جنگ تحميلي مي‌پردازد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، ماهنامه‌همشهري‌پايداري در شماره جديد خود (مرداد95) با ارائه‌ پرونده‌اي ويژه درخصوص خيانت‌هاي گروهك منافقين در هشت سال جنگ تحميلي، تحليل و بررسي مقوله‌ي ترورهاي بيولوژيك در ايران و جهان، گزارشي از اسناد تاريخي معاونت فرهنگي بنياد شهيد، بررسي معماي خلبان آمريكايي شركت كننده در جنگ ايران و رژيم بعث، مصاحبه با سرهنگ اصغر عزيزي پيرامون نحوه‌ي مبادله‌ي اسراي جنگ تحميلي و مطالب خواندني ديگر به روي كيوسك آمده است.

«مجاهدين بعث» تیتري است كه براي پرونده‌‌ ویژه‌ انتخاب شده‌است. اين پرونده به بررسي فعاليت‌هاي گروهك منافقين در هشت سال جنگ تحميلي مي‌پردازد. گفت‌وگو با دكتر يعقوب توكلي، كارشناس و نويسنده‌ي تاريخ انقلاب و مصاحبه با سيد محمدجواد هاشمي‌نژاد، دبير كل بنياد 17000 شهيد ترور به همراه ارائه تاريخچه و تحليل اقدامات خرابكارانه منافقين، مطالب اين بخش را تشكيل مي‌دهند.

«ريزه‌هايي براي نسل‌كشي» تير پرونده بدون مرز اين شماره همشهري پايداري است كه بروز ترورهاي بيولوژيك را در ايران و جهان را به بررسي مي‌نشيند. با بروز شائبه وقوع ترورهاي بيولوژيك در كشور طي ماه‌هاي اخير، پرداختن به اين مقوله بيشتر اهميت مي‌يابد كه برهمين اساس همشهري پايداري در اين پرونده گفت‌وگويي چالشي و حساس با پرفسور كرمي، رييس پژوهشكده مجازي بيوتكنولوژيك ترتيب داده است كه سعي دارد لايه‌هاي پنهان ترورهاي بيولوژيك در ايران بررسي كند. ارائه‌ي تاريخچه وقوع بيوتروريسم و نقش آمريكا و اسراييل در اين موضوع از ديگر مطالب اين پرونده محسوب مي‌شوند.

در بخش گزارش ويژه اين شماره هم گفت‌وگويي مفصل با محبوب شهبازي مديركل اسناد و انتشارات بنياد شهيد تدارك ديده ‌شده تا به همراه گزارشي خواندني بتواند اطلاعات جديدي درخصوص يكي از بزرگ‌ترين مراكز نگهداري اسناد حوزه‌ي دفاع مقدس كشور به مخاطبين ارائه كند. تشريح روزهاي پرفراز و نشيب در زندگي عليرضا پورسمناني سربازي كه در ماموريت‌هاي ناجا در زاهدان، دوپاي خود را به وطن هديه‌ مي‌كند، در بخش «يكي مرد جنگي» و با تيتر «جشن توليد براي پاهايي كه نيست» هم از ديگر بخش‌هاي اين شماره است.

«به روايت اسناد» در اين شماره اختصاص دارد به اعترافات ريك فرانكونا خلبان آمريكايي كه از لايه‌هاي پنهان جنگ ايران و رژيم بعث و نقش آمريكا سخن مي‌گويد و با تيتر «چاقوي دولبه‌ ديكتاتور» به رشته‌ تحرير در آمده است. دل‌نوشته‌اي از شهيد بابايي، داستانك و انتشار خاطرات مردمي به همراه تصوير از ديگر مطالب شماره 158 (مرداد95) همشهري پايداري به شمار مي‌آيند.

«به‌نام خلق؛ به كام بعث» را در همشهری پایداری بخوانید
ماهنامه همشهری‌پایداری در مرداد 95،‌ با آثار و گفتاری از يعقوب توكلي، علي كرمي، داوود اميريان، محمدجواد هاشمي‌نژاد، سعيد ابوطالب، محبوب شهبازي، محمدحسين مهدويان، محمدمهدي سيار و كوروش علياني در 84 صفحه و با قیمت 2000 تومان  منتشر و در کیوسک‌های مطبوعاتی عرضه گردیده است.
ايميل ماهنامه همشهري پايداري: Paydari@Hmg.ir
تلفن تحريريه:‌ 23023487 - 021
اينستاگرام:  https://Instagram.com/HamshahriPaydari
كانال رسمي تلگرام: https://Telegram.me/HamshahriPaydari

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس