کد خبر 634673
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

بهروز رضوی در هفته دفاع مقدس رمان «کیمیای مجنون» را از شبکه رادیویی تهران روایت می‌کند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «حکیم معانی»، مشاور محتوایی برنامه کتاب شب با اعلام پخش رمان «کیمیای مجنون» گفت: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در برنامه کتاب شب، رمان «کیمیای مجنون» پخش می‌شود. این کتاب از مجموعه حدیث ماندگاری است که در روایتی داستانی، زندگی شهید سرلشکر «حسن اقارب‌پرست» را بازخوانی می‌کند.

 اقارب پرست جانشین لشکر ۹۲ زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده که داستان زندگیش توسط امیررضا مافی نوشته شده و از شنبه - سوم مهرماه - ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از رادیو تهران پخش می‌شود.

معانی با اشاره به موضوع‌های ارائه شده در این برنامه افزود: در این کتاب مبارزات انقلابی «اقارب‌پرست» و دوست و همرزمش شهید «یوسف کلاهدوز»، حضور او در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، نحوه فعالیت و عملکرد او در عملیات‌های فتح‌المبین، شکست حصر آبادان و نحوه شهادت وی در جزیره مجنون روایت شده است.

 برنامه کتاب شب کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که هر شب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه پخش می شود. رضا قربانی تهیه کنندگی، بهروز رضویی گویندگی، مجتبی گلستانی نویسنده و تنظیم رادیویی این برنامه را بر عهده دارند.

 مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به  ۳۰۰۰۰۹۴ و تلفن گویای ۲۷۸۶۹۴۰۰ می‌توانند کتاب های مورد علاقه خود را معرفی کنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس