کتاب «آل سعیون» به قلم صالح قاسمی اثری پژوهشی است که در آن نگارنده پرده‌ از واقعیت‌های خاندان وهابی سعودی برداشته و جنایت‌های آنها را به خواننده معرفی کرده است.

به گزارش مشرق، کتاب «آل سعیون» اثر صالح قاسمی از سوی نشر سلمان پاک راهی بازار کتاب شده است.

این کتاب که در دوازده فصل تالیف شده به تاریخچه پیدایش و جنایات آل سعود پرداخته است. قاسمی در فصل اول به پیشینه و نحوه به قدرت رسیدن آل سعود اشاره کرده و با اشاره به پیشینه این خاندان دوران مختلف حکومت آل سعود را بررسی و معرفی کرده است.

در فصل دوم این کتاب به بازخوانی دو دیدگاه درباره اصل و نسب آل سعود پرداخته که با آوردن مستندات تاریخی ثابت کرده که اجداد این خاندان یهودی بوده‌اند. و در متن کتاب به یهودی بودن آنها از سوی انگلیسی‌ها نیز تصریح شده است. در بخشی از این کتاب مولف با آوردن مستندات تاریخی نشان می‌دهد که آل‌سعود فرزندان یهودیان قلعه خیبر هستند که امیرالمومنین (ع) با شمشیر خود آنها را از پای درآورد.

در فصل سوم نگارنده کارنامه جنایات آل سعود از بدو تاسیس را بررسی کرده است. در این بخش خواننده با کشتارهای آل سعود در مناطق مختلف آشنا می‌شود. کشتار شیعیان کربلا، حمله و تجاوز به نجف اشرف، تخریب و غارت حرم پیامبر(ص)، تخریب قبور ائمه بقیع، قتل اعم شیعیان قندهار، تجارت دختران بی‌سرپرست سوری و ... تنها چند مورد از فهرست جنایات‌های این شجره خبیثه است.

اسلام در مذهب آل سعود عنوانی است که در فصل پنجم از نظر خواننده می‌گذرد. در این فصل خواننده با اسلامی که این جریان به آن اعتقاد دارند آشنا می‌شود. توحید در فرقه سعودیان وهابی، وهن نبوت در مذهب آل سعود و فتواهای عجیب مفتیان وهابی از مباحثی است که در این فصل طرح شده است.

تحریم اقامت بر روی سیاره مریخ، تحریم گفتن «مرگ بر اسرائیل»، جواز ازدواج همجنس بازان، جواز تماشای فیلم مستهجن و ... برخی از عناوین این فتاوا است. در فصل پنجم خواننده با بحران عمیق فحشا در حکومت شاهزادگان آل سعود مواجه می‌شود. بحرانی که تا جایی پیش رفته که اعلام شده به پنجاه درصد از زنان سعودی تعرض شده و یا تحت آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. از ازدواج ملک فهد با زن شوهردار تا استفاده از ملک عبدالله بن عبدالعزیز از داروهای جنسی در 92 سالگی نیز مباحثی است که در این اثر پژوهشی مورد اشاره قرار گرفته‌اند.

در فصل ششم قاسمی، به فساد مالی گسترده شاهزادگان آل سعود پرداخته و پرده از فساد مالی هشتصد میلیارد دلاری شاهزادگان آل‌سعود برداشته است. در فصل‌های هفتم و هشتم خواننده با وضعیت اقتصاد و نفت و همچنین حقوق بشر در حکومت آل سعود روبرو می‌شود. از ثروت‌های افسانه‌ای تا فقر و بیکاری در گشور سعودی تمام آن چیزهایی است که در این کتاب آمده است.

 از ازدواج همجنس‌بازان تا تجارت دختران در «آل‌سعیون»

گروهک‌های تروریستی و تکفیری که به تعبیری فرزندان نامشروع آل سعود خوانده می‌شوند موضوعی است که در فصل نهم مورد اشاره قرار گرفته است. از حمایت‌های آل سعود از این گروهک‌ها تا اجرای توطئه علیه جهان اسلام به واسطه آنها موضوعاتی است که در این فصل مورد اشاره قرار گرفته است.

مولف در فصل دهم به وحدت دیرینه ایدئولوژیک و استراتژیک آل سعود آل یهود پرداخته، در این فصل به مسئله فلسطین و آعطای آن از سوی موسس آل سعود به بریتانیا و یهودیان اشاره شده است. در این ارتباط ترجمه دست نوشته ملک عبدالعزیز موسس آل سعود آمده است: «من «سلطان عبدالعزیز فرزند عبدالرحمن الفیصل السعود» هزار بار نزد جناب «پرسی کوکس» نماینده بریتانیای عظیم اعتراف می‌کنم که هیچ ممانعت و مخالفتی با دادن سرزمین فلسطین به یهودیان بیچاره و یا هرکس دیگری که بریتانیا صلاح می‌داند، ندارم.»

در فصل یازدهم جنگ قدرت شاهزادگان سعودی مورد بحث قرار گرفته و مستنداتی برای این موضوع ارائه شده است. در فصل دوزادهم نیز دیدگاه و نظر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای آمده که تحت عنوان فصل‌الخطاب منتشر شده است.

در پایان این کتاب 295 صفحه‌ای تصاویر و منابع مورد استفاده نیز قرار گرفته است.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس