دولت آمریکا عصر روز گذشته هرگونه دست داشتن در بمباران مقر فرماندهان ائتلاف تروریستی تکفیری بین المللی "جیش الفتح" به رهبری القاعده در غرب شهر حلب را بشدت تکذیب کرد.

گروه جهان مشرق- دولت آمریکا عصر روز گذشته هرگونه دست داشتن در بمباران مقر فرماندهان ائتلاف تروریستی تکفیری بین المللی "جیش الفتح" به رهبری القاعده در غرب شهر حلب را بشدت تکذیب کرد.

آمریکا بمباران مقر فرماندهان القاعده در حلب را تکذیب کرد!

بنابر این گزارش، سخنگوی رسمی وزارت جنگ آمریکا (پنتاگون) در واکنش به پرسشهای رسانه های بین المللی دست داشتن آمریکا در عملیات بمباران مقر ائتلاف جیش الفتح در اطراف شهر اتارب واقع در غرب حلب که به هلاکت ابوهاجر الحمصی یا ابوعمر السراقبی فرمانده فرمانده کل نظامی گروه القاعده در سوریه منجر گردید را تکذیب کرد. این مقام رسمی تاکید کرد که آمریکا اصولا نیازی به حضور و عملیات در این منطقه نمی بیند چرا که در آنجا گروه تروریستی تکفیری داعش حضوری ندارد. این سخنان به معنای تایید و حمایت رسمی مقام های دولتی آمریکا از عملیات گروه تروریستی بین المللی القاعده در سوریه می باشد. چرا که فرماندهان به هلاکت رسیده همگی از مسئولان ارشد گروه جبهه النصره شعبه رسمی القاعده در سوریه و دارای سوابق طولانی حضور در نبردهای افغانستان، عراق و نا امنی های سال های گذشته در لبنان بوده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس