کد خبر 628657
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

سفیر انگلیس در کویت اعلام کرد که در راستای توسعه همکاری های نظامی انگلیس با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و افزایش حضور نظامیان این کشور، دولت های انگلیس و کویت در خصوص برگزاری دوره های رزمی و آموزشی برای نیروهای ارتش کویت به توافق رسیده اند.

به گزارش مشرق، ماتیو لودج سفیر انگلیس در کویت با اشاره به اینکه حضور فعالانه در خلیج فارس برای دولت انگلیس اهمیت زیادی دارد، گفت: انگلیس متعهد به حمایت از امنیت کویت است و مناسبات میان دو کشور روز به روز افزایش می یابد.
 
لودج برگزاری دوره های آموزشی برای نیروهای نظامی ارتش کویت و فروش سلاح به این کشور را جزء سیاست های مهم لندن دانست و تصریح کرد: انگلیس در حوزه های امنیتی نیز همکاری های نزدیکی با دولت کویت دارد.
 
وی همچنین با اشاره به اینکه کویت به میزبانی و ارائه خدمات به نظامیان انگلیسی ادامه خواهد داد، گفت: راهبرد دولت انگلیس توسعه مراودات نظامی با کویت است و این همکاری ها ادامه خواهد یافت.
 
سفیر انگلیس همچنین از سرمایه گذاری گسترده کویت در کشورش خبر داد و گفت: کویت امروزه 30 میلیارد دلار در اقتصاد انگلیس سرمایه گذاری کرده و این روند در آینده نیز با قدرت ادامه خواهد یافت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    0 0
    انگلیس اینجا اینگلیس اونجا اینگلیس همه جا ! هر جا دشمن ما هست انگلیس داره نیروهاشو آموزش میده و دولت تدبیر و امید هم در عوض سفارتخانه اونا رو چاق میکنه لعنت خدا و پیامبران و صلحا و شهدا بر کسانی که باعث باز شدن سفارت انگلیس خبیث در ایران شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس