کد خبر 628130
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

رئیس رسانه ملی گفت: صدا و سیما آمادگی کامل دارد تا در قالب ساخت فیلم، سریال و برنامه های موضوعی، پیام غدیر و شخصیت امام علی(ع) را به عنوان الگویی جهانی صادر کند.

به گزارش مشرق، دکتر علی عسکری در دیدار امروز دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر، حیات و خدمت زیر سایه امیرمؤمنان (ع) را مایه مباهات دانست و تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا حق آن حضرت را برای جهانیان تبیین کنیم که روشن شدن حتی گوشه ای از آن حقیقت بزرگ، قلوب انسان های عدالت طلب جهان را فتح می کند. 

رئیس رسانه ملی همچنین بر ضرورت تولید برنامه هایی با بهره گیری از ظرفیت های عظیم نهج البلاغه افزود: صدا و سیما بجز دهه امامت و ولایت در دیگر ایام سال هم آمادگی کامل دارد تا در قالب ساخت فیلم و سریال و برنامه های موضوعی، پیام غدیر و شخصیت امام اول شیعیان (ع) را به عنوان الگویی جهانی صادر کند.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر هم در این دیدار گفت: غدیر تنها حادثه و واقعه ای تاریخی نیست بلکه جریانی فکری است که معنویت و اخلاق را با سیاست و مدیریت همراه می کند و بزرگداشت و تداعی آن دامن زدن به حرکت جهانی غدیر است. 

آیت الله صدیقی برنامه های دهه غدیر را در قالب برنامه های ترویجی تبلیغی و فرهنگساز و معرفت ساز برشمرد و تولید برنامه هایی متناسب با شأن حضرت علی (ع) را خواستار شد. 


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس