پانزدهمین مجمع عمومی مؤسسه توسعه رادیو و تلویزیون‌های آسیا-اقیانوسیه با حضور 17 کشور عضو آغاز شد.

به گزارش مشرق، پانزدهمین مجمع عمومی مؤسسه توسعه رادیو و تلویزیون‌های آسیا-اقیانوسیه صبح امروز -پنجشنبه 4 شهریورماه- در سالن همایش‌های صداوسیما آغاز شد.

بنا بر این گزارش، در این مجمع نمایندگان رادیو و تلویزیون 17 کشور عضو نظیر ژاپن، کره، ایران، چین، کامبوج، ویتنام، اندونزی، بوتان و پاکستان حضور خواهند داشت.

در این مراسم دو نشست برگزار خواهد شد که یکی از آنها نشست کمیته استراتژیک یا برنامه‌های راهبردی مجمع خواهد بود و دیگری نشست اعضای شورای اجرایی است که در دو نوبت و صبح و بعد از ظهر همراه با ورک شاپ آموزشی برگزار خواهد شد.

بخش دیگر این مراسم به معرفی آثار برگزیده یک مسابقه رادیویی  و تلویزیونی اختصاص دارد که اتحادیه از قبل برگزار کرده و در این فرصت از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.
همچنین مسئولان برگزاری این نشست، یک تور تهران گردی برای اعضای این اتحادیه در نظر گرفته‌اند تا مدعوین از نزدیک با فرهنگ و زندگی روزمره در ایران آشنا شوند.

بخش رسانه بین‌الملل سازمان هم که زیرمجموعه معاونت سیماست تولیدات و آثار نمایشی سازمان را که ارزش اهدا، مبادله و فروش داشته باشند به مهمانان معرفی می‌کنند.

به گزارش فارس، مراسم رسمی افتتاحیه این نشست امشب با حضور علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما و مقامات مسئول از داخل و خارج سازمان و مهمانان خارجی برگزار می‌شود.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس