معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که تکفیری ها در آینده سوریه و منطقه جایی ندارند و همچون گروه هایی سرگردان از این کشور به آن کشور منتقل خواهند شد.

به گزارش مشرق به نقل از المنار، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت که اوضاع سوریه روز بروز به نفع دولت این کشور و هم پیمانان آن در حال بهبود است و طرف مقابل نیز روز بروز متحمل زیان شده و با بحران مواجه می شود.

وی همچنین تاکید کرد که تکفیری ها در آینده سوریه و منطقه جایی ندارند و همچون گروه هایی سرگردان از این کشور به آن کشور منتقل خواهند شد و هرکجا فرصت دست دهد عرض اندام خواهند کرد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که در منطقه الزهرانی برگزار شده بود، گفت: ایده امارت و گسترش دولت اسلامی پایان یافته است.

شیخ نعیم قاسم در خصوص اوضاع داخلی لبنان هم تمام گروه های سیاسی این کشور را به توافق برای انتخاب رئیس جمهور بجای هدر دادن وقت فراخوانده و افزود: توافق در خصوص رئیس جمهور راه را برای توافق در دیگر زمینه ها می گشاید.

وی تصریح کرد: اگر در خصوص رئیس جمهور، قانون انتخابات و مجلس نمایندگان توافقی وجود نداشته باشد مناقشات عمومی چه فایده ای دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس