کد خبر 626572
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اتفاقات پایان بازی با قطر زیرِ سر سرمربی تیم ملی ایران بود.

به گزارش مشرق، علی جباری درباه انتخاب کمیته فنی استقلال اظهار داشت: هفته گذشته نظرات و خواسته‌های خودمان را به باشگاه دادیم. خواسته ما این بود شرح وظایف و نظارت‌مان بر تیم مشخص باشد. پیشنهادمان را داده‌ایم و قرار است مسئولان استقلال پاسخ بدهند.

وی در مورد دیدار تیم ملی ایران مقابل قطر در نخستین دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه گفت: نتیجه دو بر صفر برای ایران ایده‌آل بود و از کسب این نتیجه خوشحال هستیم. با این وجود، چیزی از تیم ملی ندیدیم و قطری‌ها بهتر از ما بازی کردند. خدا پدر گلر قطر را بیامرزد که آن اشتباه را کرد.

پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به حضور گسترده هواداران در ورزشگاه گفت: خدا هواداران ما را حفظ کند که اینطور از تیم ملی حمایت کردند. تیم ملی خوب بازی نکرد و امیدوارم در دیدارهای آینده به لحاظ فنی کیفیت بهتری داشته باشد.

جباری در خصوص اعتراض‌های کارلوس کی‌روش به داور و درگیری‌های جواد نکونام با قطری‌ها عنوان کرد: نکونام جوان است و نمی‌توان از او ایراد گرفت، اما کی‌روش با این همه تجربه نباید به نیمکت جوان تیم ملی استرس وارد می‌کرد. همه اتفاقات زیرِ سر کی‌روش بود. وقتی او خودش را کنترل نمی‌کند، انتظار دارید نیمکت تیم ملی خودش را کنترل کند؟
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس