کد خبر 631104
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

علی جباری مدت‌ها است درگیر بیماری شده حالا کار هر روزش رفتن به بیمارستان است، اما نه برای خودش بلکه برای تنها دخترش که در کما به سر می‌برد.

به گزارش مشرق، در روزهایی که دم از حمایت پیشکسوتان ورزش کشور زده می شود و همه مدعی حقوق این رده هستند خیلی عجیب به نظر می رسد که بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال که سال ها پا به توپ بود و برای ورزش ایران زحمت کشید این روزها در انتظار مدیران بیمارستان میلاد نشسته و پس از گذشت یک ماه هنوز اتفاقی نیفتاده است.

علی جباری را نه تنها فوتبالی ها بلکه مردمی هم که علاقه چندانی به مستطیل سبز ندارند خیلی خوب می شناسند. شاید همین شهرت دلیلی بر تلاش سالیان او باشد ولی جباری این روزها شرایط سختی را می گذراند. جباری که مدت ها درگیر بیماری شده حالا کار هرروزش رفتن به بیمارستان است ولی نه برای خودش بلکه برای تنها دخترش که در کما به سر می برد.

دختر علی جباری که چندین سال دچار تومور مغزی شده بود اواخر مرداد ماه بود که به کما رفت. این پیشکسوت هم بلافاصله دخترش را در بیمارستان بستری و به دوباره چشم بازکردنش امید بست. چند روز پس از این اتفاق دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان و به همراه حمیدرضا گرشاسبی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و محمد جمشیدی مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در منزل جباری حاضر و جویای احوال او و دخترش شد.

جباری هم گویا دل پری از پیچ و خم درمانی داشت از این گفت که نتوانسته دخترش را در بخش ICU یکی از بیمارستان های تأمین اجتماعی بستری کند تا از بیمه استفاده کرده و هزینه های درمانش کاهش یابد. دکتر گودرزی هم همانجا به جباری قول حمایت داد و بلافاصله بعد از این دیدار هم نامه ای خطاب به دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشت و از او درخواست کرد نسبت به بستری شدن دختر جباری در یکی از بیمارستان های تحت پوشش تامین اجتماعی مساعدت کند.

دکتر ربیعی هم اقدام به این کار کرد و نامه ای به رییس سازمان تامین اجتماعی نوشت تا با دستور نوربخش دختر جباری در بیمارستان میلاد بستری شود اما این کار عملی نشد. پس از آن با پیگیری های جباری دکتر میکاییل عظیمی معاون درمان بیمارستان میلاد گفت که جباری دچار سوءبرداشت شده چرا که نام دختر او در لیست پذیرش ICU این بیمارستان قرار گرفته و به محض خالی شدن تخت نسبت به پذیرش این بیمار اقدام خواهد شد.

حالا حدود یک ماه از نامه نگاری های 2 وزیر می گذرد و خبری از اقدام برای برآورده شدن خواسته پیشکسوت فوتبال نیست و گویا هنوز این سوء برداشت برطرف نشده است! جباری درست می گفت و مدیران بیمارستان میلاد نخواسته اند کاری برای دخترش انجام دهند چرا که در غیر این صورت حتما تا امروز دختر او را بستری کرده بودند.

گویا مسئولان بیمارستان میلاد امیدی به بهبود دختر جباری ندارند و حاضر نیستند تختی در اختیارش قرار دهند. در این که رسیدگی به بیماران رکن اصلی مراکز درمانی است شکی وجود ندارد اما از آن فراتر حمایت از پیشکسوتانی است که عمر و جوانی خود را در بخش های مختلف برای اعتلای این مرز و بوم صرف کرده و به گردن ما حق دارند. از طرفی به نظر می رسد دستور و نامه دو وزیر دولت و پیگیری های مسوولان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش هم اثری نداشته و آنقدر برای مسئولان بیمارستان میلاد بی‌اهمیت بوده که زحمت پیگیری را به خودشان نداده‌اند.

مسلم است که جباری و جباری ها روزگاری برای رشد کشور قدم برداشتند و الگوی جوانان زیادی شدند اما حالا جای بسی تأسف است که درخواست این پیشکسوت اسیر این رئیس و آن رئیس شده و در آخر هم راه به جایی نبرده است. شاید بهتر باشد قبل از این که دختر این ملی پوش فوتبال از این دنیا رخت بربندد کسی جوابگویش باشد و دستش را بگیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    0 0
    ایکاش یکی می گفت بستری شدن یک بیمار در بیمارستان خصوصا بیمار بیمه شده در بیمارستان بیمه حق مسلم هر بیماری است ونباید کار به مکاتبه وزرا ومنت گذاشتن برسر اقشار جامعه از جمله پیش کسوتان باشد راستی به کجا می رویم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس