کد خبر 626444
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدار پیش روی این تیم با چین گفت: بعید می دانم چین آنقدر قوی باشد که بتواند تیم ایران را شکست دهد.

به گزارش مشرق، جواد زرینچه ضمن تشکر از بازیکنان تیم ملی به خاطر پیروزی در دقایق پایانی مقابل قطری ها اظهار داشت: در نیمه اول هماهنگ نبودیم و نتوانستیم بازی خوب و دلچسبی را به نمایش بگذاریم و باید بپذیریم که بازیکنان قطر در نیمه اول از ما هماهنگ‌تر بودند و یکی دو موقعیت خطرناک نیز داشتند که با هوشیاری مدافعین و دروازه‌بانمان آنها به گل نرسیدند.

وی افزود: در نیمه دوم مشخص بود که کی‌روش نکات فنی خوبی را به بازیکنان گوشزد کرده است؛ زیرا شاهد بودیم تیم یک تغییر اساسی پیدا کرد و با تعریف های بجا و منطقی که کی‌روش در نیمه دوم انجام داد، توانستیم بر بازی مسلط شده تا موقعیت های زیادی خلق کنیم که در لحظات پایانی از اشتباه دروازه‌بان قطر سود بردیم و توانستیم به گل اول دست پیدا کرده و در ثانیه هایی که قطری ها بسیار آشفته و عصبی بودند، توانستیم تیر خلاص را بر تیم ملی قطر زده و با یک برد شیرین و کسب ۳ امتیاز صدرنشین گروه خود شویم.

زرینچه در خصوص تیم ملی قطر نیز تصریح کرد: قطری ها با آوردن بازیکنان خارجی و اردوهای تدارکاتی خوب، بسیار امیدوار بودند بتوانند از تیم ملی ما در ورزشگاه آزادی یک تساوی به‌دست آورند و تا لحظات پایانی نیز به این تفکر خود رسیده بودند، اما حاشیه‌سازی آنها اینبار کار دستشان داد و باعث شد خودشان از این مسئله ضربه بخورند، ضمن اینکه دروازه بان قطر اشتباه فاحشی داشت و همان اشتباه باعث شد شیرازه تیم قطر از هم پاشیده شده و بازیکنان ما بهترین استفاده را از این مسئله ببرند.

وی در خصوص اتفاقات ناخوشایندی که در این دیدار رخ داد، اضافه کرد: متاسفانه قطری ها تنها به دنبال حاشیه‌سازی بودند و باید بپذیریم که یکی از شگردهای تیم های عربی برای پیروزی، جنجال‌سازی و بازی را به خشونت کشیدن است.

مدافع پیشین تیم ملی تاکید کرد: تیم های عربی در دو کار حرفه ای هستند اول مرتب زمین خوردن و بلند نشدن و دوم درگیری فیزیکی و جنجال‌آفرینی که بتوانند با این مسئله شرایط روحی حریف را بر هم زده و خودشان از این مسئله سود ببرند.

زرینچه در مقابل دیدار ایران مقابل چین گفت: بازی تیم چین را دیدم و فکر نمی کنم آنقدر توانایی داشته باشند که بتوانند ما را در آنجا شکست دهند.

وی افزود: ما می توانیم با ارائه یک بازی منطقی و حساب‌شده و گوش دادن بازیکنان به فرامین کی روش از چین دست پر برگردیم و یک گام دیگر برای رسیدن به جام جهانی را محکم برداریم.

مدافع پیشین تیم ملی در پایان و در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه گفت: انتظار این چنین حضوری را داشتم و می دانستم که مردم ایران به فوتبال کشورمان به خصوص تیم ملی علاقه بسیاری دارند و تیم را تنها نخواهند گذاشت و به اعتقاد من تشویق بی‌امان آنها از ابتدا تا پایان بازی یکی از عوامل مؤثر پیروزی مقابل قطر بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس آذری ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    پیشنهاد : وقتی صحبت ها و نظرات یک کارشناس اعم از سیاسی و ورزشی و اجتماعی و پزشکی و .... را روی سایت می برید لطفاً جدیدترین تصویر او را نیز نشان دهید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس