دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گزارش‌های کذب آل‌سعود برای ارائه در پارلمان اروپا علیه نظام اسلامی دارای 400 بند است، اگر هفت بند از این موارد مطرح شود برای نظام اسلامی مشکل‌ساز می‌شود، به همین علت این موضوع توسط دولت قابل افشاگری است.

 به گزارش مشرق، محسن رضایی ظهر امروز در بازدید از شبکه ولایت در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه کفر جهانی در مقابل انقلاب اسلامی به ناتوانی و شکست بزرگی رسیده است، اظهار کرد: دشمن تنها راهکار خود را هدایت جنگ‌ها به سمت خانواده‌ها می‌داند، چراکه نمی‌تواند بیداری اسلامی را با ترور و جنگ سخت جلوگیری کند.

وی اضافه کرد: دشمن بعد از تحقق بیداری اسلامی در کشورها اختلاف، تفرقه و درگیری را به درون جامعه اسلامی کشانده و عربستان سعودی و وهابیت بستر این برادرکشی را در جهان اسلام ایجاد کرده‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی پشت سر فعالیت‌های تفرقه‌انداز عربستان است، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد اسلام را در مقابل اسلام قرار دهد تا بتواند با این روش صدای انقلاب اسلامی را ساکت کند.

رضایی تبیین کرد: در ابتدای کار کسی فکر نمی‌کرد در یمن و سوریه موضوع استکبار مطرح شود، اما حجم جنایات نشان می‌دهد که این اقدامات از متن اسلام نیست و برادرکشی از دل اسلام، قرآن و متن احکام اسلامی برنخاسته، به همین علت مسلمان واقعی حاضر نیست بمب‌هایی را بدون هدف بر سر هزاران خانواده مسلمان حاضر در مسجد و بیمارستان روانه کند.

وی با اشاره به اینکه اینکه شدت خشونت‌ها و دژخیم‌ها در کشورهای اسلامی علیه مسلمانان نشان می‌دهد که اصل این فتنه‌ها با رژیم صهیونیستی و آمریکا ارتباط دارد، یادآور شد: دشمن از ابزار تبلیغات دینی برای توجیه اقدامات خود استفاده می‌کند به همین علت با سوءتفسیرهای نادرست از آیات قرآن کریم به دنبال توسعه و توجیه فتنه خود است و باید در مقابل این حرکت، تبلیغ درست از اسلام و قرآن مجید مورد توجه مسلمانان قرار گیرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه دشمن با ایجاد اندیشه مذهبی نادرست در راستای تشویق جنگ شیعه و سنی تلاش می‌کند، عنوان کرد: مبلغان باید برای جلوگیری از این سوءاستفاده‌ها، اسلام ناب را در دنیا ترویج داده و از توسعه تفرقه در جهان اسلام جلوگیری کنند.

رضایی تشریح کرد: شبکه ولایت یک اقدام غیردولتی و حکومتی اما برگرفته از متن حوزه علمیه قم بوده که پژوهشگران و عالمان بسیاری را در خود جای داده و داشتن میلیون‌ها مخاطب نشان از انجام حرکت بزرگی در جهان اسلام است تا بتوانیم فتنه بزرگ استکبار جهانی را رفع کنیم.

وی از تلاش دشمن در خارج از جهان اسلام برای نمایش چهره خشن از اسلام یاد کرد و چنین توضیح داد: احمد شهید گزارش‌های دروغی را در مورد ایران منتشر کرده تا 19 سپتامبر در پارلمان اتحادیه اروپا نسبت به ایران حکمی صادر شود تا روابط کشورهای اروپایی با ایران در عرصه تجاری محدود شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به تهیه ده‌ها صفحه مطلب کذب توسط منافقان و عربستان سعودی علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: این صفحه‌ها دارای 400 بند است و اگر هفت بند از این موارد در پارلمان مطرح شود برای روابط تجاری نظام اسلامی مشکل‌ساز می‌شود، به همین علت این موضوع توسط دولت قابل افشاگری است.

رضایی با بیان اینکه ایران آمادگی خود را برای گفت‌وگو با اتحادیه اروپا اعلام کرده است، اضافه کرد: ایران اسلامی به جای بمب به دنبال گفت‌وگو و به جای سلاح شیمیایی به دنبال مناظره است؛ اخیراً در اقدامی واهی اعلام شده که ایران افراد زیادی را اعدام کرده است، در حالی که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 100 هزار نفر از اعدامی‌ها و بیش از 20 هزار نفر از منافقین عفو شده‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: دشمن از آشکار شدن حقایق می‌ترسد، چراکه فطرت بشر و افکار عمومی جهان حقایق نظام اسلامی را می‌پذیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • امیر ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    چرا ما گزارشها و اسناد و مدارک اقدامات ال سعود را در جامعه جهانی و پارلمان اروپا مطرح نمیکنیم
  • ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    آل سعود در دوره قبل یک صدم توطئه های فعلی رو علیه ما انجام نداد اما به دلیل دیپلماسی افتضاح طریف و روحانی حالا از اسرائیل هم بیشتر با ما دشمنی میکنه. ظریف با اینهمه گندکاری در عرصه دیپلماتیک چرا استعفا نمیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • پسر رعد آبی ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    به نظر من ما باید یه شبکه به زبان عربی برای شیعیان عربستان راه اندازی کنیم که علاوه بر آموزه های دینی اخبار شیعیان عربستان و مشکلات اونها رو هم پوشش بده
  • فاطمه ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    این کشور کشور اهلبیت ع است ال سقوط و منافقین که هیچ گنده تر از آنها یعنی اسرائیل امریکا انگلیس روباه پیر مکار هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند چرا که دست حمایت خداوند بر این کشور است إِنَّ الَّذينَ يُبايِعُونَکَ إِنَّما يُبايِعُونَ اللَّهَ يَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَيْديهِمْ فَمَنْ نَکَثَ فَإِنَّما يَنْکُثُ عَلي‏ نَفْسِهِ وَ مَنْ أَوْفي‏ بِما عاهَدَ عَلَيْهُ اللَّهَ فَسَيُؤْتيهِ أَجْراً عَظيماً1 انان مکر می خواهند بر این کشور امام زمانی بکنند خداوند بر انان مکر می کند سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴ وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ﴿۵۴﴾ و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است. سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴ وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ﴿۵۴﴾ و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است.
  • علی ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم؟
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    مدیران شاسی بلند دولت و ذخیره های کشور عرضه مقابله حتی در همان سطحی که اقای رضائی بیان میکند ندارند
  • ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    تمام فتنه های اخر زمانی بدست قوم صهیونیستی یهودی رژیم منحوس اسرائیل رقم میخورد که اخر وعاقبت وسرانجامی جز نابودی برای ایشان به ارمغان نمی اورد.انشاا...
  • واقع بین ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    محسن اقا خیلی دیروقت ازخواب بیدار می شوید !!!یار در خانه وما گرد جهان می گردیم ...اب در کوزه وماتشنه لبان می گردیم .سالهاست فکرمان برای دشمن یابی به انسوی اقیانوسها در حال مهاجرت است. و چشم بینای خود را بر روی واقعیت ها می بندیم تا انچه را که گفته شده و می گوییم اثبات کنیم نه انچه را که بطور واقعی در حال رخ دان بوده و هست .سالهاست اعراب را فریب خورده و یا مرعوب غرب به اذهان عمومی معرفی می کنیم .اما واقعیتها چیزی غیر از این بوده و هم اکنون نیز در جریان است .ما ازیک طرف شعار وحدت و سنی سر می دهیم و هفته ی وحدت را درتقویم خود وارد می کنیم از طرف دیگر عکس ان عمل می کنیم و صحبت از صدور انقلاب و بیداری اسلامی می زنیم که بز ضد شعار وحدت مان است .این تناقض گویی در عمل و رفتارمان اعراب را 38سال است که به مقابله با ایران تحریک کرده است و امروز همه چیز از پرده ها برون افتاده است .عرب به هر دلیل درست یا غلط برضد ما بوده وهست .تا زمانی که افکار و شعار و ارمان های ما فرامرزی است ضدیت و دشمنی با ما نیز در جریان است . افکار و شعار و ارمانهایی که از انها باتلاقی برای خود ساخته ایم و انچنان حیات و هویت و ماندگاری خود را به انها گره زده ایم که جرات بیان غلط بودن انها را حتی با دریافت نتایج منفی هر روزه ان نیز نداریم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس