همزمان با گسترش عملیات نظامی ارتش ترکیه در مناطق شمالی استان حلب سوریه، رسانه های این کشور از تسریع در ساخت دیوار حائل میان مرز دو کشور خبر داده اند.

گروه جهان مشرق- همزمان با گسترش عملیات نظامی ارتش ترکیه در مناطق شمالی استان حلب سوریه، رسانه های این کشور از تسریع در ساخت دیوار حائل میان مرز دو کشور خبر داده اند.

ساخت دیوار حائل در مرز ترکیه با مناطق کردنشین سوریه+عکس

بنابر این گزارش، این دیوار مناطق کرد نشین شمال سوریه مانند عین العرب (کوبانی) و عفرین در شمال استان حلب را از مرزهای جنوبی ترکیه جدا می سازد. دولت ترکیه بر این عقیده است که با توجه به مفتو بحودن مرزهای دو کشور شبه نظامیان تجزیه طلب چند ملیتی کرد از این فضا برای نفوذ به خاک این کشور و انجام حملات تروریستی علیه مردم و نظامیان ترکیه استفاده می کنند. تاکنون 400 کیلومتر از این دیوار که 5 متر ارتفاع و یک متر ضخامت داشته ساخته شده و عملیات برای تکمیل آن همچنان ادامه دارد.

ساخت دیوار حائل در مرز ترکیه با مناطق کردنشین سوریه+عکس

ساخت دیوار حائل در مرز ترکیه با مناطق کردنشین سوریه+عکس

ساخت دیوار حائل در مرز ترکیه با مناطق کردنشین سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    0 0
    بهتر که میسازه داعش از ترکیه میومد داخل منازق کردنشین و عملیات انتحاری انجام می داد نمونه انفجار چند وقت پیش در قامیشلو
  • انشرلی IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
    0 0
    چقدر این قضیه دیوار سازی آشناست! صبر کن ببینم دیگه کیا دیوار می سازند. از بناهای خوب میشه به نتانیاهو - برای ساخت دیوار غزه جورج بوش - برای ساخت فنس آهنی بزرگ در جنوب آمریکا ترامپ- علاقه به ساخت دیوار بتنی کامل در مرز مکزیک و آمریکا استالین و روزولت - برای ساخت دیوار برلین فاشیست های آفریقای جنوبی _ آپارتاید و اردوغان . بالاخره ثابت کرد به کدوم گروه تعلق داره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس