کد خبر 621775
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳

صدها تن از اعضای خانواده های قربانیان حمله تروریستی روز در شهر غازی عنتاب واقع در حاشیه جنوب ترکیه روز گذشته با حمله به مراکز دولتی بر علیه اردوغان رئیس جمهور این کشور شعار دادند.

گروه جهان مشرق- صدها تن از اعضای خانواده های قربانیان حمله تروریستی روز در شهر غازی عنتاب واقع در حاشیه جنوب ترکیه روز گذشته با حمله به مراکز دولتی بر علیه اردوغان رئیس جمهور این کشور شعار دادند.

{$sepehr_media_1724241_400_300}

بنابر این گزارش، در این تظاهرات خانواده های داغدار با حمله به ادارات دولتی به سوی نیروهای پلیس سنگ و چوب پرتاب کرده و اردوغان رئیس جمهور ترکیه را عامل اصلی کشته شدن عزیزانشان معرفی کردند. بر اساس تصاویر منتشر شده از این تظاهرات شعار "اردوغان قاتل" بارها از سوی معترضین سر داده شد. در انفجار دو شب پیش در محله کردنشین شهر غازی عنتاب بیش از 50 تن کشته و 200 تن نیز زخمی شده اند. عامل انتحاری جلیقه بمبگذاری شده خود را در یک مراسم عروسی منفجر کرده است.

{$sepehr_media_1724242_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هێرش ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    0 0
    مرگ بر ترک های داعشی
  • خخخخخخ ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    0 0
    کار پ ک ک هستش ؟ خیلی گرون تموم میشه واسشون دلم میسوزه واسه کردا مرغ زیر پلوی عروسی و عزا شدن ادم یه طرف وامیسته سفت محکم هی طرف عوض نمیکنه
  • تبریزلی ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    0 0
    مرگ بر داعش و عثمانی های خود برتر بین جنایتکار .....این پ ک ک و بارزانی راهم همین اردوغان وحشی باعث شد دوباره مطرح شوند ..ومنطقه را هم همین نئو عثمانی ها به اتش کشیدند اخه تو را با دولتهای مستقل سوریه ..عراق..مصر..لیبی..ویگوسلاوی..چین(ایغورها) وروسیه (چچن ها وتاتارها)و...چکار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس