کد خبر 621780
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱

نماینده حزب مردم جمهوری خواه در پارلمان ترکیه در پی انفجار در مراسم عروسی در غازی عنتاب و کشته شدن 51 نفر در این حادثه، مدعی شد: چندین محله در این شهر در اختیار داعش قرار دارد.

گروه جهان مشرق- یک نماینده حزب مردم جمهوری خواه ترکیه در پی انفجار در مراسم عروسی در غازی عنتاب و کشته شدن 51 نفر در این حادثه، مدعی شد که کنترل بخش هایی از این شهر در اختیار داعش قرار دارد. 

سیطره داعش بر بخشی از شهر غازی عنتاب ترکیه

بنابر این گزارش، "الیف دوغان تورکفن" نماینده حزب جمهوری خواه پارلمان پس از سفر هیاتی از این حزب به غازی عنتاب و گفت و گوهای این هیات با مردم محلی درباره حادثه انفجار، گفت که داعش در این شهر حضور گسترده‌ای دارد. برخی از مردم محلی اعلام کرده‌اند که چندین محله در این شهر در اختیار داعش قرار دارد و اهالی این شهر بر این باورند که دولت نسبت به این مساله واقف است اما کاری انجام نمی‌دهد. لازم به ذکر است که از ابتدای بحران سوریه در سال 2011 شهر غازی عنتاب به مقر اصلی گروه های تروریستی تکفیری القاعده، داعش و ارتش آزاد تبدیل شده و این گروه ها علاوه بر دفاتر متعدد جذب و سازماندهی، صدها انبار مهمات و تسلیحات در اختیار دارند.

سیطره داعش بر بخشی از شهر غازی عنتاب ترکیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • saiedeses ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    0 0
    نقشه هاای آمریکا خیلی منظم در حال انجام شدنه حالا نوبت به مناطق کرد نشین ترکیه رسیده تا ابتدا داعش و سپس کردها بر آنجا مسلط شوند و ناامنی ترکیهه رو فرا بگیره نقشه خاور میانه جدید به نیمه های راهش رسیده و ما همچنان خوابیم
  • ناصر ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    0 0
    با سلام نام درست اين شهر غازيان تپه است كه هم در فارسي و هم تركي معني صحيح دارد .لطفا تصحيح فرماييد.
  • ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    0 0
    هر ابلهی می داند که سلاح به پ ک ک توسط امریکایی ها آنهم از طریق فرودگاههای کردنشین ترکیه ارسال می شود و اردوغان در پشت پرده استقلال منطقه کرد را به بهای ادامه حیات ننگین خودش و پسران جنایتکارش مثل صدام که استقلال کردها را پذیرفت اردوغان نیز پذیرفته خوب اگر ترکیه این حرفها را صادقانه می زند این کردها از کجا تسلیحاتشان را تامین می کنند از عراق یا سوریه یا روسیه همه می دانند اسلحه به پ ک ک از اینجرلیک ترکیه می اید حتی در ترکیه همه می دانند نزدیکی ترکیه به ایران و نمایش کودتا برای فریب ایران و روسیه و سوریه برای حمله به سوریه است اگر اینجرلیک تعطیل شود پ ک ک نابود می شود
  • رضا از مشهد ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    امریکا و غرب بد جوری سر اردوغان نادان کلاه گذاشتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس