کد خبر 625134
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: حضور تماشاگران در دیدار با قطر روحیه این تیم را تضعیف می‌کند.

به گزارش مشرق، حسین فرکی در مورد اینکه می‌توانیم روز پنجشنبه قطر را شکست بدهیم، گفت: بردن قطر در شرایط فعلی که میزبان هم هستیم کار سختی نیست. با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی روحیه بازیکنان قطر ضعیف می‌شود. در بخش فنی هم از قطر برتر هستیم. این تیم همیشه بازیکنان چند ملیتی داشته و در برخی مقاطع تعدادشان کمتر و در برخی مقاطع تعداد این بازیکنان بیشتر بوده است. با این حال تصور می‌کنم با حمایت تماشاگران و تلاش بازیکنان قادر به شکست قطر خواهیم بود.

مربی اسبق تیم ملی در مورد اینکه ویژگی قطر را چه می‌داند، گفت: مهم‌ترین ویژگی قطر این است که اگر زمان بازی بگذرد و آنها خودشان را پیدا کنند گل زدن به آنها برای هر حریفی سخت می‌شود اما اگر از ابتدا روی دروازه آنها فشار بیاوریم و در دقایق ابتدایی به گل برسیم مطمئنا شرایط به سود ما تغییر خواهد کرد.

وی افزود: در فوتبال قطر فاصله زیادی بین بازیکنان چند ملیتی و بازیکنان اصلی قطری وجود دارد. تیم قطر هم به همین دلیل در برخی مسابقات رسمی مقدماتی جام جهانی دوگانه عمل می‌کند گاهی اوقات خیلی خوب هستند و گاهی اوقات این تیم دور از انتظار ظاهر می‌شوند. در چند سال اخیر فوتبال کشورهای حوزه خلیج فارس افت کرده است. در گذشته کویت تیمی قدرتمند با بازیکنانی بزرگ داشت اما اکنون این تیم تحلیل رفته است. قطر و سایر تیم‌ها نیز حرف زیادی برای گفتن نداشته‌اند.

فرکی در مورد اینکه عادل فردوسی‌پور اما از این تیم قطر و گروه ایران به عنوان حریفان قدرتمند یاد کرد گفت: متاسفانه نتوانستم برنامه دیشب 90 را ببینم. به هر حال عادل است دیگر از اسمش معلوم است که عادل است!

وی در مورد دیدار فردای تیمش با پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه با این تیم در لیگ بازی کرده‌ایم از مدت‌ها قبل تصمیم به برگزاری این بازی گرفتیم. می‌خواستیم با توجه به تعطیلات لیگ یک مسابقه در سطح لیگ برتر داشته باشیم. بعد از این بازی هم تمرینات را دو روز تعطیل می‌کنیم و از شنبه تمرینات تیم آغاز می‌شود و روز یکشنبه هم مقابل تیم باداران تهران بازی خواهیم کرد.

فرکی در مورد اینکه آیا او واقعا خواهان رامین رضائیان بوده گفت: تمام صحبت‌هایی که بخصوص هفته گذشته انجام شده گمانه‌زنی رسانه‌ای بود. من اصلا تمایلی به پاسخ دادند به این صحبت‌ها نداشتم زیرا براساس واقعیت‌ها زندگی می‌کنم نه اما و اگر ها. اکنون هم می‌بینید که رضائیان به تیم پرسپولیس بازگشته است. من یک کلمه هم در مورد رضائیان با رسانه‌ها صحبت نکردم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس