کد خبر 627859
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

برنامه نود رنگ دو تیم انتهای جدول لیگ برتر که اتفاقا یکی از آن‌ها استقلال تهران است را قرمز کرده بود!

به گزارش مشرق، عادل فردوسی پور شب گذشته در برنامه نود جدول رده بندی لیگ برتر را نشان داد. در جدول برنامه نود، طبق معمول و روال همیشگی، دو تیم پایین جدول كه سقوط می‌كنند را با رنگ قرمز نشان داده بود. این اتفاق در جدول رده بندی اصلا عجیب نیست اما با توجه به اینكه فعلا فقط 4 هفته از لیگ گذشته و از طرفی استقلال تهران هم تیم پانزدهم جدول است، رنگ كلمه استقلال هم قرمز شده بود.

عادل فردوسی پور ناگهان متوجه ماجرا شد و همان جا گفت كه از هفته بعد، رنگ آن دو تیم انتهای جدول هم دیگر قرمز نخواهد بود اما این حرف او با خنده ای همراه شد كه شاید باعث شود استقلالی‌ها نسبت به او حساس تر شوند. همین حالا هم البته تعدادی از هواداران استقلال نسبت به عادل حساسیت دارند و او را پرسپولیسی می دانند.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    چرا اشتباه میگی!!!!!!! من خودم برنامه رو دیدم، شماره 14. قرمز بود در حالی که اسم باشگاه نوشته شده جلوش قرمز نبود(یه جوری سوتی شده بود چون باید کل ردیف یک رنگ باشه) برای همین عادل از این خنده اش گرفت و گفت که هفته بعد درست میکنیم. اصلا موضوع ربطی به ردیف 15 و 16 که در منطقه خطر هستند نداشت!!!!!!! من موندم این بنده خدا که گزارش رو نوشته اصلا نگاه کرده برنامه رو یا نه!!!!!
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    الکی چرا حاشیه درست میکنید تیم بالایی است استقلال رو گفت چون رنگ رتبه تیم بالایی تو جدول قرمز بود گفت قول می دیم از هفته بعد رنگش دیگه قرمز نباشه لطفا یک ذره دقت کنید
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    از اونور عادل هم میگه من نمیدونم چرا استقلالیا با من لجن بعضی وقتا لوگو استقلالو بدون ستاره نشون میده
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    برنامه نود و عادل لنگی خیلی وقته برای ما تحریمه اونی که بخواد برنامه ی نود رو ببینه و تو نظرسنجی های این لنگی ها شرکت کنه استقلالی نیست.
  • سیروس ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    من یه استقلالیم و نمیدونم منظورتون کدوم برنامه است. مگه تلویزیون هنوز برنامه ایی به اسم نود رو پخش میکنه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس