کد خبر 625179
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳

سرمربی تیم ملی قطر آمار فوق العاده خوبی را در این تیم بر جای گذاشته است.

به گزارش مشرق، تیم های ملی فوتبال ایران و قطر پنجشنبه در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و از ساعت 21 به مصاف هم می روند. در ادامه گزارشی از عملکرد خوزه کارنو سرمربی اروگوئه ای تیم ملی قطر را با یکدیگر ارائه می کنیم.
 
خوزه دنیل کارنو قرار است برای دوازدهمین بار شانس قطر را برای حضور در جام جهانی امتحان کند. آرزویی که تاکنون عنابی پوشان به آن نرسیدند و در یازده مرتبه قبلی ناموفق بودند. حالا این سرمربی اروگوئه ای با اعتماد به نفسی که دارد و تلاشی که انجام می دهد به دنبال این است که تاریخ سازی کند. آنها باید روز پنجشنبه در اولین گام به مصاف ایران بروند.
 
کارنو کار خودش را از می 2015 آغاز کرد. جایی که آنها در اولین بازی دوستانه شان به مصاف ایرلند شمالی رفتند و به تساوی یک- یک دست یافتند. این نتیجه نشانه های مثبتی را به هواداران قطری می دهد.
 
تاکنون و قبل از رویارویی با ایران کارنو شانزده بار به عنوان سرمربی برای قطر روی نیمکت نشسته است که حاصل آن یازده پیروزی، چهار شکست و یک تساوی بوده است که آخرین شکست به بازی پایانی آنها مقابل چین بر می گردد که آنها شکست خوردند.
 
قطری ها زیر نظر کارنو تاکنون 44 گل به ثمر رساندند و 14 گل دریافت کردند. قطری ها با هدایت کارنو به بهترین برد تاریخ خود دست پیدا کردند و با نتیجه 15 بر صفر بوتان را شکست دادند.
 
کارنو طی هفده ماه گذشته 33 بازیکن را به اردوی قطر دعوت کرده است و حالا با 23 بازیکن راهی تهران می شود تا در مقابل ایران و هوادارانش در قلب این کشور یعنی تهران به میدان برود. قطری ها با هدایت این سرمربی اروگوئه ای هشت بازی رسمی و هشت بازی دوستانه انجام داده اند.
 
در هشت دیدار رسمی به هفت پیروزی پیاپی دست پیدا کردند و تنها یک بازی را به چین باختند. رکورد هفت پیروزی آنها در مرحله مقدماتی جام جهانی بود که توانستند دو بار بوتان، مالدیو و هنک کنگ را از پیش رو بردارند و یک بار هم چین را شکست دهند. در بازی های دوستانه تحت هدایت کارنو قطری ها هشت بار به دیدار تیم های آسیایی و اروپایی رفتند. ابتدا آنها مقابل ایرلند شمالی به تساوی یک- یک رسیدند.
 
سپس به اسکاتلند نتیجه را واگذار کردند. بعد از آن سنگاپور را با چهار گل از پیش رو برداشتند. بعد از آن نوبت به شکست دو- یک مقابل ترکیه رسید. سپس سه- یک به آلبانی باختند و بعد از آن به سه پیروزی پیاپی مقابل عراق، اردن و تایلند رسیدند. به ترتیب نتایج دو-یک، سه- دو و سه- صفر را خلق کردند.
 
خوزه دنیل کارنو در تاریخ یک می 1936 به دنیا آمد. کارش را در مونته ویدئو آغاز کرد و سپس سرمربی دپورتیو و کالی شد و دوباره به مونته ویدئو برگشت. در ادامه هم به فوتبال حاشیه خلیج فارس پیوست و از سال 2012 در آنجا فعالیت کرد.
منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس