کد خبر 624847
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

دبیر فدراسیون کشتی گفت: تصمیم‌ در خصوص ابقا یا تغییر کادر فنی تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی بر عهده شوراهای فنی است.

به گزارش مشرق، حمید بنی‌تمیم با بیان اینکه تمامی مسائل فنی از جمله انتخاب کادرهای فنی تیمهای ملی با صلاحدید و نظر شوراهای فنی انجام می‌شود، اظهار داشت: همه منتظرند تا اگر برنامه جدیدی برای  کادرهای فنی تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان پس از حضور در بازیهای المپیک مد نظر فدراسیون است، مشخص و اعلام شود. در این راستا باید گفت که فدراسیون نیز پس از برگزاری جلسه شوراهای فنی در چند هفته آینده تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی در مورد انتقاداتی که در مورد نحوه عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی و کادرهای فنی آن توسط برخی از کارشناسان مطرح شده، تصریح کرد: نتایجی که کشتی فرنگی در المپیک ۲۰۱۲ لندن بدست آورد در تاریخ ورزش ایران بی نظیر بود و نمی توان انتظار داشت بتوانیم در هر دوره آنرا تکرار کنیم. البته باید تیم فرنگی، پس از المپیک لندن نیز در مسابقات جهانی ۲۰۱۴ ازبکستان به مقام قهرمانی رسید که این افتخار نیز برای اولین بار بدست آمد.

وی ادامه داد: محمد بنا یکی از مربیان توانمند کشتی فرنگی دنیاست، اما در این رقابتها آن چیزهایی که مدنظر وی بود، برآورده نشد و او به خواسته‌هایش نرسید.

دبیر فدراسیون کشتی در مورد نتایج کشتی آزاد در المپیک نیز اظهار داشت: کشتی آزاد یکی از نتایج برتر خود را در مجموع المپیک‌ها را گرفت، ولی نفراتی همچون علیرضا کریمی و رضا یزدانی نیز می‌توانستند مدال آور باشند که به دلایل فنی و ناداوری این امر محقق نشد.

بنی تمیم در مورد کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد نیز خاطرنشان کرد: عملکرد کادر فنی در المپیک، رقابتهای جهانی، جام جهانی و قاره‌ای طی این چند سال نشان می دهد شیوه کشتی های رو به جلو و سبک هجومی ملی پوشان آزادکار ایران مورد پسند مردم و کارشناسان قرار گرفته و خواست عمومی این است که این شیوه کشتی ایرانی ادامه یابد، اما در این مورد نیز تصمیم گیرنده نهایی شورای فنی خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس