کد خبر 624376
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

ملی‌پوش وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد در بازی‌های المپیک ریو، گفت: بیشتر از زحمتی که خودم کشیده بودم شرمنده زحمات مربیان تیم ملی و محبت‌های مردم شدم.

به گزارش مشرق، میثم نصیری درباره حذف زود هنگامش از بازی‌های المپیک ریو، گفت: تمام حریفان را آنالیز کرده بودیم به غیر از کشتی‌گیر بلغارستانی را؛ فکر نمی‌کردم مقابل او بازنده شوم چرا که هیچ حسابی روی این کشتی‌گیر باز نکرده بودم.

وی ادامه داد: کشتی‌گیر بلغار را در جام تختی با اختلاف 10 امتیاز شکست داده بودم و به هیچ عنوان فکر نمی‌کردم که مقابل او بازنده شوم، اما متأسفانه کشتی از دستم خارج شد و در تایم دوم تمرکزم را از دست دادم. حریفم را دست کم گرفته بودم و همین استرس باعث شد شکست بخورم.

دارنده مدال طلای آسیا در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد که کم‌تجربگی و ندیدن میادینی مانند مسابقات جهانی در عملکردش تأثیرگذار بوده است،‌گفت:‌ شاید اگر یک میدان جهانی دیده بودم در المپیک بهتر کشتی می‌گرفتم. شنیده بودم جو المپیک متفاوت است، اما واقعاً فکر نمی‌کردم تا این حد سنگین باشد.

نصیری تصریح کرد: بیشتر از زحمتی که خودم کشیده بودم شرمنده زحمات مربیان تیم ملی و محبت‌های مردم شدم. تجربه بسیار بدی بود چرا که در این مدت رسول خادم زحمت زیادی برای من کشیده بود؛ امیدوارم بتوانم جبران کنم. در حال حاضر شرایط خوبی ندارم و واقعا افسرده هستم؛ شاید اگر من جای رسول خادم بودم دیگر اسم نصیری را هم نمی‌آوردم، اما او به من زنگ زد و روحیه داد.

 میثم نصیری در اولین مسابقه خود با نتیجه 10 بر 7 مغلوب بوریسلاو نوواچکوف از بلغارستان شد که با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد از بازی‌های المپیک حذف شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس