نیروهای ارتش وکمیته های مردمی یمن با حمله به مواضع مزدوران عربستانی در منطقه ذباب استان تعز شماری از آنان را از پای در آورده یا زخمی کردند.

 به گزارش مشرق، به نقل از شبکه خبری المسیره، یک منبع نظامی یمنی در این خصوص گفت: یگان های ارتش وکمیته های مردمی با حمله توپخانه ای به مراکز تجمع مزدوران عربستانی در روستایی واقع درجنوب شهر ذباب شماری از آنها را کشتند یا زخمی کردند.

چهارشنبه گذشته نیز در جریان شکست محاصره منطقه ذباب شهر تعز ،شماری از مزدوران کشته یا زخمی شدند.

همچنین حمله نیروهای ارتش وکمیته های مردمی به مواضع مزدوران عربستانی در منطقه الغیل استان الجوف منجر به کشته شدن 6 تن از آنها و زخمی شدن شمار دیگری و انهدام چند خودروی آنها شد.

بمباران روز گذشته مناطق مسکونی شهر عبس استان حجه یمن توسط عربستان نیز دهها کشته وزخمی به جا گذاشت.

بر اثر تجاوز وحشیانه عربستان به یک تعمیرگاه خودرو وکارگاه سنگ تراشی در شهر عبس استان حجه٬ دو نفر کشته وهشت تن دیگر زخمی شدند.

گروههای امدادی همچنان مشغول امداد رسانی وبیرون کشیدن اجساد از زیر آوار هستند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ماه سال 1394 با تشکیل ائتلافی با حمایت دولت آمریکا، تجاوز هوایی و محاصره علیه مردم یمن را به بهانه بازگرداندن عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به حکومت این کشور آغاز کرد که این تجاوز نتیجه ای جز کشتار بی رحمانه حدود هفت هزار زن و کودک و شهروند یمنی و زخمی شدن دهها هزار و آواره شدن صدها هزار نفر دیگر نداشته است .

بر اثر این حملات بیش از 80 درصد از تاسیسات خدماتی، آموزشی، درمانی و بیمارستان ها، انبارهای دارو و غذا، مدارس و منازل مردم یمن ویران شده و مردم این کشور در پی محاصره هوایی، زمینی و دریایی در شرایط بحرانی به سر می برند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس