کد خبر 622960
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۷

شبه نظامیان چند ملیتی کرد با انتشار تصاویری از گلوله باران شیمیایی مواضع خود توسط عناصر گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد در جریان درگیری های ساعتی پیش در شمال شهر منبج سوریه خبر داده اند.

گروه جهان مشرق- شبه نظامیان چند ملیتی کرد با انتشار تصاویری از گلوله باران شیمیایی مواضع خود توسط عناصر گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد در جریان درگیری های ساعتی پیش در شمال شهر منبج سوریه خبر داده اند.

{$sepehr_media_1728525_400_300}

بنابر این گزارش، شبه نظامیان کرد پس از هشدارهای پی در پی ارتش ترکیه و آمریکا مبنی بر لزوم عقب نشینی تا شرق رود فرات اقدام به پیشروی به سمت مناطق حاشیه جنوب شرقی شهر مرزی جرابلس در شمال استان حلب سوریه کرده و با نیروهای گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد بشدت درگیر شده اند. رسانه های نزدیک به کردها مدعی شده اند که ارتش ترکیه و گروه های وابسته به آنها از گلوله های حاوی مواد شیمیایی علیه مناطق تحت سیطره آنها استفاده کرده اند. استفاده تروریستهای وابسته به ترکیه از گاز کلر و تاول زا امر جدیدی نبوده و پیش از این گروه های جیش الاسلام (القاعده)، حرکت نورالدین زنکی (ارتش آزاد) علیه نیروهای کرد مستقر در محله شیخ مقصود شمال حلب و ارتش سوریه اقدام به استفاده از آن کرده اند.

گلوله باران شیمیایی منبج توسط ارتش آزاد+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس