حجاب به عنوان یکی از گزینه های لباس پلیس اسکاتلند انتخاب شد

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اینترنتی تلگراف، حجاب به عنوان یکی از گزینه های لباس فرم پلیس اسکاتلند انتخاب شد.
 
این پایگاه اینترنتی افزود پلیس اسکاتلند به منظور تشویق زنان مسلمان برای پیوستن به یگان های پلیس حجاب را به طور رسمی به عنوان یکی از گزینه های لباس فرم خود انتخاب کرد.
 
پیش از این افسران پلیس تنها می توانستند از حجاب با تایید مقام ارشد خود استفاده کنند اما حالا به طور رسمی حجاب به عنوان یکی از گزینه های لباس فرم پلیس اسکاتلند انتخاب شد.
 
پلیس اسکاتلند اعلام کرد این موضوع سبب می شود نیروهای پلیس در سطح بالاتری نماینده جوامعی باشند که به آنها خدمت رسانی می کنند.
 
بیانیه اداره پلیس اسکاتلند مورد استقبال انجمن پلیس های مسلمان اسکاتلند قرار گرفته است. این سازمان به منظور روابط نزدیک با جوامع مسلمان در سال دو هزار و ده ایجاد شد.
 
فیل گورملی رئیس پلیس اسکاتلند در این رابطه گفت من از اینکه این بیانیه را صادر کردم خوشحالم و امیدوارم اضافه شدن حجاب به عنوان یکی از گزینه های لباس فرم پلیس اسکاتلند سبب تنوع نیروهای پلیس و افزایش مهارت ها و کیفیت خدمت رسانی افسران پلیس به جوامع اسکاتلند شود.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    اونها هم دارند به حجاب پی میبرند قابل توجه هموطن های عقب مونده و غرب پرست
  • اصلاحات ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    دوستان انگلستان همیشه معتقد بوده ایران زیادی بزرگه ! همیشه حامی جدایی طلب های ما بوده . این همه ایرانی باغیرت ساکن انگلیس داریم هیچی وزارت امور خارجه ما منفعله در مناطقی مثل مراکش (مردم به شدت ایران دوست) الجزایر عمان شرق هند نزدیک به فقه شیعه و فراری از عربستان و...... بدون هزینه فقط با دوتا سازمان خیریه که اسم اهلبیت داشته باشه می تونه لابی خیلی قدرتمندی تشکیل بده بابا من دیپلمات نیستم ولی از مراکش و تونس و الجزایر که می خونم رسانه هاشون رو تعقیب می کنم انگار نیمه دور افتاده ی ایران فرهنگی اند . خب چرا غافل شدند ؟ این خطای بزرگیه که اولین کشوری نباشیم که اسکاتلند رو به رسمیت می شناسه . به تلافی بحرین به تلافی افغانستان . به تلافی دلالی برای روسیه ی شکست خورده در ترکنمنچای و گلستان که سپاه تزار در قفقاز منهدم نشه و بتونه به جنگ با ناپلئون کمک کنه . شیر ژیان ایران رو انگلستان تکه تکه گربه کرد اسم روس ها بد در رفته . برید بخونید توی قفقاز عباس میرزا له شون کرده بود فقط اشتباهش باور کردن دروغ انگلیسی ها ازینکه گارد تزار تو راهه بود . یه الله اکبر کم داشتیم تا تفلیس و شاید مسکو . انگلستان نذاشت . خب یه مرد بیاد . عباس وش . حیدری صفت . کلک این ملکه رو بکنه با سیاست خارجی پویا
  • هاان ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    پس چرا در بیروت و بعلبک(شهر بت بعل) و باکو و انکارا و انتالیا و دبی و اسیای مرکزی و اندونزی و مالزی که سالی میلیونها توریست بدانجا اعزام می کنید و میلیاردها دلار تو حلقومشان کرده اید در آنجا زنان و دختران بی حجاب و نیمه عریان و بیکینی پوشند؟مگر نه اینست که آن مکانها جزو بلاد اسلام است؟
  • ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    هموطن هاان ! دلیلش اینه که اونجا ها هم آدم های عقب مونده و غرب پرست هستش!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس