معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم درباره تحصیل یکی از نزدیکان روحانی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، ضیا هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در نشست سالیانه اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در یزد در پاسخ به سئوالی درباره مدرک دکتری یکی از نزدیکان روحانی اظهار کرد: خیلی روشن است که هیچ‌گونه تبعیضی در این زمینه وجود ندارد و مسیرهای لازم برای دریافت مدرک علمی طی می‌شود و امکان طی نشدن آنها وجود ندارد.

هاشمی تصریح کرد: اگر روال قانونی و مسیرهای لازم برای دریافت مدرک تحصیلی طی نشود، وزرات علوم با پیگیریهای خود جلوی آن مدرک را می‌گیرد، چرا که  این سیاست وزرات علوم است و طبق قانون عمل می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه در این موضوع برای کسی استثنا قائل نیستیم، عنوان کرد: این مصداق اگر از مراجع مربوط پیگیری شود، درست یا غلط بودن آن مشخص می‌شود و اقدامات لازم دراین‌باره انجام می‌شود و این پیگیری و قانون در همه دانشگاه‌های ما به ویژه دانشگاه‌های بزرگ و معروف کشور اعمال می‌شود.

هاشمی تاکید کرد: این مسائل وقتی حاشیه‌ساز می‌شود، بی‌جهت وقت و فکر دانشجویان، مسئولین و مردم را می‌گیرد. این موارد را وزارت علوم پیگیری می‌کند و در این مورد هم بیانیه‌ای هم صادر  شده است و ضمنا  سازمان سنجش نیز مراحل اخذ مدرک را در سایت خود توضیح داده است.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس