کد خبر 489200
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

سردبیر برنامه رادیویی جمعه ایرانی از رونمایی پایگاه اطلاع رسانی با عنوان شادشو همزمان با بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها خبر داد و گفت: هنرمندان این برنامه رادیویی با حضور خود، حال و هوای دیگری به نمایشگاه مطبوعات امسال خواهند داد.

به گزارش مشرق، سعید توکل روز شنبه اظهار داشت: دست اندرکاران برنامه جمعه ایرانی و برنامه قدیمی صبح جمعه با شما پس از کوچ از رادیو از دریچه ای تازه با مخاطبان و دوستداران خود ارتباط برقرار می کنند.

سردبیر قدیمی برنامه جمعه ایرانی درباره جزئیات این خبر گفت: دست اندرکاران جمعه ایرانی پس از کوچ رسانه ای از رادیو، از طریق پایگاه اطلاع رسانی شاد شو با مخاطبان خود تعامل داشته که از این پایگاه خبری در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات رونمایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد که در مراسم رونمایی از سایت شاد شو شخصیت های مختلف فرهنگی ، هنری، مطبوعاتی، دانشگاهی و سیاسی نیز حضور خواهند داشت.

توکل در ادامه از اختصاص غرفه ثابت به این سایت در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها خبر داد.

سردبیر برنامه رادیویی جمعه ایرانی افزود: قرار است در طول هفت روز نمایشگاه مطبوعات سایت جدید شاد شو توسط دست اندرکاران جمعه ایرانی معرفی و درباره فعالیت های آن اطلاع رسانی شود.

توکل ابراز امیدواری کرد که با یاری خدا و با برنامه ریزی هایی که انجام خواهد شد به زودی از پنجره ای تازه در فضای مجازی با مخاطبان همیشگی صحبت و به دیدارشان بروند.

وی تاکید کرد: تلاش داریم همچون گذشته با ارائه مجموعه های شاد صوتی و تصویری گرم کننده محفل دل زندگان شاد ایران زمین باشیم.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها 16 تا 22 آبان ماه 94 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس