شرکت‌کنندگان در چهارمین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی می‌توانند محصولات ارائه شده در نمایشگاه را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

به گزارش مشرق، سیدسعید حسینی، دبیر مجمع تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی از آغاز به کار چهارمین نمایشگاه «ایران‌نوشت» خبر داد و گفت:  این نمایشگاه به همت مجمع نوشت‌افزار اسلامی- ایرانی و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از امروز (سه‌شنبه 2 شهریور) آغاز به کار خواهد کرد.
 
وی افزود: امسال بیش از 40 تولیدکننده نوشت‌افزار، از جمله برخی تولیدکنندگان بومی شهرستان‌ها و استان‌های کشور در این نمایشگاه حضور دارند. نشان تجاری «آفتاب»، «فدک» و... از جمله تولیدکنندگانی هستند که در این دوره با محصولاتی مانند کیف و نوشت‌افزار به نمایشگاه می‌آیند.
 
وی افزود: همچنین پویش «بچه‌های ایرانی، قهرمان‌های ایرانی» از فردا آغاز خواهد شد تا به رونق نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی دامن زده شود. همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند محصولات ارائه‌شده در نمایشگاه را با 20 درصد تخفیف خریداری کنند.
 
براساس این گزارش چهارمین نمایشگاه «ایران‌نوشت» امروز (سه‌شنبه 2 شهریور) از ساعت  10 در محل سالن غدیر مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب افتتاح خواهد شد تا دوازدهم شهریور همه روزه از ساعت 10 تا 22 در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان بازدیدکنندگان است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس