کد خبر 621331
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴

مدیران تیم بوریرام تایلند در اقدامی عجیب دست به اخراج مربی سابق تیم‌ملی ایران زدند.

به گزارش مشرق، به نقل از espn، پس از پیروزی 2 بر یک بوریرام در برابر آرمی یونایتد و حضور در رده سوم تایلیگ مدیران تیم بوریرام ساعتی پیش خبر پایان کار افشین قطبی را اعلام کردند. مربی‌ای که تنها 3 ماه پیش به استخدام این تیم درآمده بود.

قطبی که شروعی توفانی در لیگ تایلند داشت و بخصوص در ماه گذشته 4 دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، بعد از دو تساوی متوالی مقابل تیم‌های پایین جدول مورد انتقاد واقع شده و با وجود پیروزی شب گذشته مقابل آرمی یونایتد به دلیل اختلاف با رئیس باشگاه کار خود را از دست داد.

آنطور که سایت espn گزارش داده علت این قطع همکاری نظر رئیس باشگاه مبنی بر اینکه قطبی نمی‌تواند اهداف آنها را تامین کند بوده است. بوریرام که با اختلاف 19 امتیازی نسبت به صدرنشین تیم سوم جدول بود، تحت نظر قطبی در 18 بازی تنها یک شکست داشت و با قطبی به فینال جام اتحادیه نیز صعود کرده بود.

سه ماه پیش از این و در زمان پیوستن قطبی به بوریرام، این تیم در رده پنجم جدول رده بندی قرار داشت، این در حالیست که بوریرام را با نشاندن در جایگاه سوم جدول تحویل مدیران این تیم داد، وی در مجموع بازی های مختلفی که روی نیمکت تایلندی ها نشست در 11 دیدار موفق به کسب پیروزی شد، 6 دیدار را با تساوی به پایان رساند و تنها در یک بازی طعم شکست را حس کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جعفر ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    حتما داوران هواشو مثل ایران نداشتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس