دو اثر از حسین بهزاد و گلعلی بابایی با عنوان «به روایت همت» و «سالار تیپ عمار» در نخستین روز از شهریورماه رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، آیین رونمایی از دو کتاب موسسه فرهنگی‌ هنری «روایت27 بعثت» با حضور فرماندهان دفاع مقدس برگزار می‌شود. دو کتاب «به روایت همت» و «سالار تیپ عمار» تازه‌ترین عناوینی است که از سوی این موسسه منتشر و پس از رونمایی، به زودی روانه بازار خواهد شد.

کتاب «به روایت همت» درسگفتارهای شهید حاج محمّد ابراهیم همّت فرمانده لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) است که در 3جلد به قلم حسین بهزاد نگاشته شده است. این کتاب در برگیرنده چهل و پنج درس از گفتارهای برگزیده از مجموعه مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها، بیانات توجیهی و ... سردار شهید حاج محمدابراهیم همت در حد فاصل بهار 1359تا زمستان 1362خورشیدی است.

این 45 درسگفتار مقطع چهار ساله پایانی حیات دنیوی شهید همت از بدو حضور وی در پاوه تا یک هفته به شهادت او در عملیات آبی - خاکی خیبر را در برمی‌گیرد.

همچنین در این مراسم از کتاب «سالار تیپ عمار» نیز رونمایی خواهد شد. این کتاب سرگذشت نامه فرمانده تیپ یکم عمار لشکر 27محمد رسول الله(ص)، سردار شهید مهدی خندان است که به همّت حسین بهزاد و گلعلی بابایی نوشته شده است.

این دو اثر روز دوشنبه اول شهریور 95 از ساعت 16 الی 18 با حضور جمعی از سرداران و خانواده شهدا در مرکز تبادل کتاب رونمایی خواهد شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس