سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تاکید بر غیرقانونی بودن بازتوزیع کالاهای قاچاق مکشوفه در کشور، از اصحاب رسانه خواست تا هرگونه بازتوزیع کالای قاچاق توسط سازمان اموال تملیکی، ستاد اجرایی فرمان امام، هلال احمر و ... را رسانه‌ای کنند.

به گزارش مشرق، قاسم خورشیدی با اشاره به تصریح قانون در ممنوعیت باز توزیع کالاهای قاچاق مکشوفه توسط تمامی دستگاه‌های کشور اظهار کرد: فلسفه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ممانعت از ورود کالای قاچاق به بازار داخلی و توزیع آن در کشور است چراکه ورود کالای قاچاق به داخل به هر شکل و صورت، باعث ضربه زدن به تولید داخل و اقتصاد کشور می‌شود.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه اخیر سازمان اموال تملیکی و هلال احمر در واگذاری بخشی از اموال قاچاق مکشوفه به حادثه‌دیدگان کشور، با غیر قانونی خواندن این تفاهم نامه و هرگونه بازتوزیع کالاهای قاچاق مکشوفه در کشور گفت: بر اساس آیین نامه مواد 55 و 56 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کالاهای قاچاق مکشوفه به هیچ وجه حق باز توزیع در داخل کشور را ندارند و یا باید از کشور خارج شده و صادر شوند و یا به صورت کلی امحا شوند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری از رسانه‌ها و مردم خواست تا با توجه به این مهم، ستاد را در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز یاری دهند.

خورشیدی خاطرنشان کرد: ما از اصحاب رسانه و مردم تقاضا داریم تا در صورت مواجهه با هرگونه بازتوزیع کالای قاچاق توسط سازمان اموال تملیکی، ستاد اجرایی فرمان امام، هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی و ...، اخبار، گزارش و تصاویر این اقدام را حتماً در رسانه‌ها منتشر کنند و به آگاهی عموم برسانند تا هرچه سریعتر با چنین مواردی برخورد لازم به عمل آید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    بنادر خارج از نظارت و کنترل را رسانه ای کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس