دیدار تیم‌های استقلال و صنعت آبادان در نیمه نخست با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 20:30 امشب (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، هرایر مگویان، رابسون جانواریو، وریا غفوری، یعقوب کریمی، بختیار رحمانی، جابر انصاری، علی قربانی، کاوه رضایی، خسرو حیدری و امید ابراهیمی

ترکیب صنعت نفت آبادان: حسن هوری، علی عبدالله‌زاده، حسین بغلانی، مجتبی ممشلی، فرشاد فرجی، محمدرضا پورمحمد، محمد زبیر نیک‌نفس، گویی هیان کیم، حکیم نصاری، امیر زلیکانی و محمد شادکام

دقیقه 2: استقلالی‌ها برای اینکه زودتر به گل برسند نقشه خطرناکی را اجرایی کردند که توپ به کاوه رضایی رسید و این بازیکن از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد، اما حسن هوری توپ را مهار کرد.

دقیقه 10: رضایی برای دومین بار اقدام به شوتزنی کرد که این بار هم دروزاه‌بان صنعت نفت موفق به مهار توپ او شد.

دقیقه 15: ارسال خسرو حیدری روی دروازه صنعت نفت همراه با ضربه سر علی قربانی بود و این بار هم هوری موفق شد توپ استقلالی‌ها را دفع کند.

دقیقه 33: پاسی که وریا غفوری به جابر انصاری فرستاده بود با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38: ضربه نمایشی علی قربانی هرچند هواداران را به وجد آورد، اما راهی به دروازه صنعت نفت نداشت و این موقعیت استقلالی‌ها نیز به بیرون رفت.

دقیقه 44: ضربه از راه دور محمد شادکام به سمت دروازه مهدی رحمتی راهی به دروازه نداشت و از بالای دروازه به بیرون رفت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس