کد خبر 617469
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

دستور به ساختن فیلم فاخر در شأن امام رضا (ع) از طرف وزیر ارشاد کافی نیست، باید بودجه و شرایط ساخت اینگونه آثار مهیا شود.

به گزارش مشرق، جمال شورجه کارگردان و تهیه‌کننده آثار دفاع مقدس سینما و تلویزیون  در خصوص موانع ساخت آثار سینمایی با محوریت زندگی ائمه معصومین (ع) گفت: به‌ طور قطع باید برای ساخت یک اثر فاخر مذهبی که در شأن ائمه معصومین باشد بودجه و امکانات خاص خود را می‌خواهد که باید فراهم شود.

وی ادامه داد: سفارش به یک نویسنده و فیلمنامه‌نویس، تعیین تاریخی و یا داستانی بودن فیلم، پیدا کردن کارگردان واجد شرایط از مواردی است که باید در نظر گرفته شود.

شورجه در خصوص دستور و سفارش وزیر ارشاد مبنی بر ساخت یک اثر سینمایی با موضوع امام رضا (ع) افزود: اگر ایشان سفارش و دستور به ساخت چنین اثر فاخری داده‌اند نشان‌دهنده اهمیت این موضوع و توجه شخص وزیر به آن است اما صرف عمل دستور دادن و سفارش کردن کافی نیست.

وی اظهار داشت: ایشان باید شخصا پیگیر باشد تا بودجه چنین اثری که کم هم نیست، فراهم کند. جناب وزیر و معاونت سینمایی باید برای فراهم کردن شرایط ساخت فیلم اقدام کنند. اینگونه نیست که تا گفتند یک هفته بعد کار کلید بخورد. ضمن اینکه علاوه بر بودجه، مسائل کارگردانی و فیلمنامه نویسی هم مطرح است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس